မြန်မာ
Get more Job Offers...
Download the App now!
Filter By:
Job Function
Location
Industry
EXP: LEVEL
AWARDS
Minimum Salary
Repat / Expat
34 Results Found
34Results
Sort by
Sort by:
You will notified when more similar jobs are posted.
Please update your Job Alert dashboard and try again.
Japansun JPS
- Yangon
18 May 2024
-နေ့စဥ် / လစဥ် အရောင်းTarget များပြည့်မှီအောင်လုပ်ဆောင်ရမည်။ -Customers များနှင့်ကောင်းမွန်သော ဆက်ဆံရေးတည်ဆောက်နိုင်ရမည်။ -နေ့စဥ်ပြုလုပ်ရမည့်လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်များကိုချမှတ်ထားသည့် Rule အတိုင်းလိုက်နာလုပ်ဆောင်နိုင်ရမည်။ -Company မှချမှတ်ထားသောစည်းမျဉ်းများကိုလေးစားလိုက်နာရမည်ဖြစ်ပါသည်။
Benefits: -Meal allowance -Target Bonus
Posted: 18 May 2024
Resources Group Logistics Co., Ltd
16 May 2024
We will be recruiting for this position at the upcoming JobNATION job fair Yangon on 18th May, 2024 at Novotel Hotel Yangon. If you apply for this job now and are shortlisted, then please come to the job fair and we will have an interview booth ready for you. A data entry staff is responsible for overseeing daily operations in the operations department Generate Purchase Orders, Sale Orders, Pick Lists, and SSCC barcodes in WMS software based on Purchase Orders. Enter and update information into relevant databases in Software. Organize and store hard copies of data in an orderly manner for optimized retrieval. Counter check and audit the warehouse inventory. Undertake additional duties as assigned from time to time. Working Hour @ Monday to Friday (8:30 AM to 5:30 PM) (Breaking Time - half an hour) @ Saturday (8:30 AM to 12:30 PM) Off Day - Sat (half) , Sunday & Gazette Holidays
Benefits: Ferry Arrangement North Okkalapa , North Dagon , East Dagon , Insein , 8mile , Shwe Pauk Kan , Alone , Pansoedan, Thaketa
Posted: 16 May 2024
J DONUTS Production
- . Yangon .
စားသုံးသူဧည့်သည်များ၏ လိုအပ်ချက်အပေါ်ဂရုစိုက်၍ စားသုံးသူများ၏မေးမြန်းချက်များကို သေချာစွာပြန်လည်ဖြေကြား ဆောင်ရွက်ပေးရမည်။ ရောင်းအားကောင်းအောင် စွမ်းဆောင်နိုင်ရမည်။ လုပ်ငန်းများကို အပြုသဘောဆောင်၍ ပူးတွဲလုပ်ဆောင်ရမည်။ ငွေစာရင်းနှင့် ပတ်သက်ပြီး တိကျမှန်ကန်စွာ လုပ်ဆောင်ရမည်။ တာဝန်ရှိသူများမှ လိုအပ်ချက်အလိုက် ညွှန်ကြားသည့်အတိုင်း အခြေခံသန့်ရှင်းရေး လုပ်ငန်းများဆောင်ရွက်ရမည်။
Benefits: Commission + အဆောင်မနေလျှင်ကားခ 30,000 + Shop Cleaning Allowance + နေ့လည်စာ + အဆောင်နေလိုပါက နေစားငြိမ်း။
GRAND GUARDIAN NIPPON LIFE INSURANCE
15 May 2024
We will be recruiting for this position at the upcoming JobNATION job fair Yangon on 18th May, 2024 at Novotel Hotel Yangon. If you apply for this job now and are shortlisted, then please come to the job fair and we will have an interview booth ready for you. နေ့စဉ် Operation နှင့် စပ်လျဉ်းသော လုပ်ငန်းဆောင်တာများအား ဆောင်ရွက်ရမည်။ အာမခံဝယ်ယူသူနှင့် စပ်လျဉ်းသော အချက်အလက်များအား နေ့စဉ်စာရင်း ဖြည့်သွင်းခြင်းများ လုပ်ဆောင်ရမည်။ နေ့စဉ်၊ အပတ်စဉ်နှင့် လစဉ် Reportများ လုပ်ဆောင်ရမည်။ အလားအလာရှိသော Customerများအား တွေ့ဆုံ၍ အာမခံ Productများအား ရှင်းလင်းပြောပြခြင်း ရောင်းချခြင်းများဆောင်ရွက်ရမည်။ အာမခံထားရှိသူများ၏ မေးမြန်းချက်များနှင့် လိုအပ်ချက်များကို ကျေနပ်သည်အထိ ဖြေရှင်းပေးနိုင်ရမည်။
Benefits: Fixed Salary
Posted: 15 May 2024
AYA Bank
14 May 2024
Greet and assist customers in a friendly and professional manner. Provide information and guidance on AYA Pay and, AYA digital products. Process customer transactions accurately and efficiently. Resolve customer inquiries, complaints, and issues promptly and courteously. Educate customers on the use of AYA Pay and digital services platforms and troubleshoot any technical issues. Collaborate with other team members to ensure a seamless customer experience. Stay informed about industry trends and updates related to mobile financial services and digital banking. Flexible to work on shift assignments if required. Perform other duties as assigned.
Benefits: Transportation Bonus OT Allowance
Posted: 14 May 2024
KBZ Bank
- Shan State
13 May 2024
Responsible for provide customer services, KYC supports and assisting to achieve the targets set on products and services by following the guidance of centre in charge Provide excellent customer services to customers. Assist customers for their required services such as KYC updates, Cash-in/out, and payments through KBZPay necessarily. Standby for supporting all KYC update process as per instruction from center supervisor and 2IC and update the data in Google Sheet correctly. Support to all administrative tasks necessarily Ensure effective communication among stakeholders (Internal or external) Perform any other tasks assigned by Center In-Charge and 2IC. Handle customer complaints and provide appropriate solutions to customers. Escalate to seniors for further assistance.
Benefits: Bonus Travel allowance
Posted: 13 May 2024
Excellent Fortune Insurance Co.,Ltd
To serve customers by appropriate greeting, welcoming, directing and providing required information. Answering, screening and forwarding any incoming phone calls while providing basic information when needed. Complying with procedures, rules, and regulations on keeping a safe and clean reception area Providing necessary support to the administration as deemed appropriately. To maintain professionalism while doing job
Benefits: - Attendance allowance - Group staff Life Insurance - Cost of Living Allowance
Work closely with Agency's supervisor and to provide prompt and effective support to the agency sales channel Assist in creation of sales opportunities, monitoring the sales activities and be the intermediary to all agency support functions. Assist to build an effective and productive Agency distribution channel Monitor agency sales through appropriate sales analyses and reports work closely with the recruitment team to support recruitment efforts within cluster Assist in agency manpower growth and agent recruitment
Benefits: - Attendance Allowance - Group staff Life Insurance - Cost of Living Allowance
Assist Insurance Manager for each claim and evaluate coverage, liability and damages. Examine and monitor claim status for potential exposure opportunities. Ensure that claims are analyzed for coverage, documentation and are adjusted and paid properly within company guidelines. Evaluate coverage and liability. Report claims to the carriers, gather information from internal customers, provide documentation for the claim, present estimates, respond to legal proceedings, etc. Maintain records of insurance policies and claims
Benefits: - Attendance Allowance - Staff Group Life Insurance - Cost of Living Allowance
MARGA GROUP
10 May 2024
Job Opportunity We will be recruiting for this position at the upcoming JobNATION job fair on 18th March 2023 at Novotel Yangon. If you apply for this job now and are shortlisted, then please come to the job fair and we will have an interview booth ready for you. Key Responsibilities: • Accomplishing all the tasks to ensure smooth the delivery of monthly bill distribution and deposit. • Preparing Bill-related documents for finance and auditors. • Preparing invoices and billing entries • Preparing other ad-hoc invoices • Perform pre-bill activities in-time in billing system before end of the month. • Preparing all the refunds to customers for payout • Direct contact to customers for billing-related matters. • Perform other duties as assigned
Benefits: Overtime Payment Phone Bill
Posted: 10 May 2024
MPT - Myanma Posts & Telecommunications
Field inbound customer calls and make outbound calls as necessary through the call center operations system Answer customer inquires and provide necessary information and solutions Listen to customers voice and leave the records Execute database operations such as change of subscriber’s information, etc. Other duties as may be assigned time to time by the Company Work pertaining to Joint Operation activities in accordance with the Joint Operation Agreement
Benefits: *Ferry Transport *Health Insurance *Performance Bonus
DKSH ( Myanmar ) Ltd.
09 May 2024
We will be recruiting for this position at the upcoming JobNATION job fair Yangon on 18th May, 2024 at Novotel Hotel Yangon. If you apply for this job now and are shortlisted, then please come to the job fair and we will have an interview booth ready for you. Customer complaints များကို အမြန်ဆုံးနှင့်မှန်ကန်သောနည်းလမ်းများဖြင့်ဖြေရှင်းပေးရမည်။ နေ့စဉ်လုပ်ငန်းတာဝန်များကို ချမှတ်ထားသော (SOPs) များအတိုင်းလိုက်နာဆောင်ရွက်ရမည်။ သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့်အတူတကွပူးတွဲဆောင်ရွက်နိုင်သူဖြစ်ရမည်။ DKSH sales Representative နှင့် customer များစီမှရရှိသော အော်ဒါများကိုစစ်ဆေးပြီးချမှတ်ထားသော(SOPs)များအတိုင်းလိုက်နာဆောင်ရွက်ပြီး မှန်ကန်တိကျသော Invoice များကိုသတ်မှတ်အချိန်အတွင်းထုတ်ပေးနိုင်ရမည်။ Pending order and reject order များအားနေ့စဉ်စစ်ဆေးပေးရမည်။
Benefits: Working day - Monday to Friday Working hour - 8:30 to 5:30 Employee benefits as per policy
Posted: 09 May 2024
Tumil Holdings Limited
1.Monitor and respond to customer inquiries, comments, and messages on our Facebook page. 2.Provide accurate information about our products, services, and promotions. 3.Resolve customer issues efficiently and escalate when necessary. 4.Collaborate with other departments to ensure consistent messaging. 5.Monitor trends and provide insights for improvement. 6.Assist in developing strategies to increase engagement and brand loyalty.
Benefits: Incentive Package
1.Customer Support: Handle inbound and outbound calls to assist customers with billing, technical issues, account changes, and general inquiries. 2.Issue Resolution: Troubleshoot technical problems related to telecom services and escalate complex issues for further investigation. 3.Engagement and Education: Engage with customers professionally, listen to their concerns, and provide accurate information to resolve issues and enhance satisfaction. 4.Data Entry and Documentation: Record customer interactions and resolutions in the CRM system, ensuring accurate documentation and follow-up on unresolved issues. 5.Quality Assurance: Adhere to call center standards and procedures to ensure consistency and accuracy in customer interactions, meeting performance metrics.
Benefits: Incentive package
- Mandalay
07 May 2024
Posted: 07 May 2024
06 May 2024
Making Data Entry by software Maintain meticulous records of incoming and outgoing messages within the administrative section. Organize and maintain Proposals, Checklists, and other documents, along with copies of policies for each product. Identify and request necessary stationery for the department. Need to support in vehicle claim processes requirement To communicate with the customers who are under vehicle insurance Check the information related to the vehicle to be insured Make sure to get customers' signature on the documents required by the Motor Department Preparing and collecting the reports required by department and submitting to the direct Supervisor
Benefits: - Attendance Allowance - Group Staff Life Insurance - Cost of Living Allowance
Posted: 06 May 2024
Support for insurance procedures Support for after service for customer Various liaison operations between HQ and Sales Branch LPO salary calculation based on sales performance Performance and activity management of LPO, Face to Face branches and the whole channel Furniture and fixtures management in the Sales Branch
Benefits: Fixed Salary Staff Welfare
01 May 2024
Answering incoming calls and respond to customer emails, messages from social media • Manage and resolve customer complaint • Identify and escalate issues to supervisors • Document all call information according to standard operating procedures • Follow up customer call where necessary
Benefits: Ferry Overtime Payments
Posted: 01 May 2024
Ninja Van Myanmar
25 Apr 2024
Answering phone call and handling the customer complaints Receiving the customers’ orders and respond to customer's emails, calls, chats, viber etc. Handling many inbound and outbound calls from customers Identify and escalate the issues to relevant supervisors Building the lasting relationships with clients and team members
Benefits: * Annual performance bonus * Performance-based annual increment * Uniform provided * Phone SIM card and phone bill reimbursement
Posted: 25 Apr 2024
Ooredoo Myanmar
24 Apr 2024
Purpose : To provide a positive interaction for our Customers through friendly and welcoming attitude and delivering 100% accuracy of information to resolve the customers’ request. To resolve the customer’s problems in a timely and effective manner leaving the customer with a high degree of satisfaction. To meet the required business targets for quality and efficiency and customer satisfaction through their personal performance. ROLE ACCOUNTABILITIES Handling Customer Inquiries – Handling customer enquiries and complaints professionally through traditional calls and digital channels with accurate information Problem Solving and Escalating the Customer Issue - Providing the resolution to customer issue with professional and craterous manner by using the provided product knowledge and process in first place. If necessary, escalate the issue to related team to solve within defined timeline Meeting Performance Targets : Responsible to meet the defined performance targets such as Call Answered, Productivity, Average Call Handling Time, Customer Satisfaction etc. on daily basis Upselling and Cross Selling – Able to identify the customer needs and recommend the relevant products and services for customer satisfaction by upselling and cross selling Maintaining Customer Information – Accurately follow the established company rules and regulations to maintain the customer confidentiality information and data available in the provided system Continuous learning and improving - Willing to stay updated on the latest products, services, process ,policies and attend provided training sessions to improve knowledge and skills. Positive Attitude & Good Work Ethics – To be a good team player and to deliver the best service and experience with positive attitude and manners
Benefits: Meal Allowance Overtime Payment Ooredoo Family member SIM card & package
Posted: 24 Apr 2024
23 Apr 2024
The Verification Specialist is a member of the KYC department responsible for opening, amending, reviewing and approve/reject new/old customer digital Acquisition according to established policies and procedures. The Verification Specialist should also review customer’s transactions to detect and report either proposed or completed unusual transactions leading to operational risk. Flexible to work on-shift assignment if required. Meet daily KYC verification, productivity. Meet Quality score. Set clear team goals. Always have positive mindset and contribute to teams’ overall performance. Ensure accuracy of KYC field validation, KYC edits, upgrade – downgrade, approve, rejection, freezing etc., Follow all regulatory guidelines and internal SOP for verification process. Raise alarm if there is any common problem faced due to recent changes in product flow which impacts customers. Ensure task are completed on time as per instructions given by team leaders and process guideline. Have regular performance check with team leader and exchange improvement ideas. Support in BCP and other crisis management to run operation smoothly and support fellow team members. Follow HR guideline, code of Conduct and other operational policies.
Benefits: Quarterly Bonus
Posted: 23 Apr 2024
New Harmony Co., Ltd
22 Apr 2024
- Maintenance Daily Report အား နေ့စဉ် Excel တွင်ထည့်သွင်းရမည်။ - Customer Contact List ဖြည့်ရမည်။ - After Sale Service Training File Data သွင်းရမည်။ - Customer Service Inquiry လက်ခံဖြေကြားပေးခြင်းနှင့်စားရင်းသွင်းခြင်း။ - Open Invoice,DO,Service Charges Invoice ဖွင့်ခြင်း - Warranty PO ဖွင့်ရမည်။ - Weekly Report to Director
Benefits: Attendance Bonus (30000Ks) Bus Allowance (or) Ferry Unifrom
Posted: 22 Apr 2024
Manulife Myanmar
10 Apr 2024
Training Coordinator Key Responsibilities: Exam Registration Management Facilitate the registration process for exams, including coordinating with exam providers and candidates. Maintain accurate records of exam registrations, payments, and schedules. Communicate relevant information to candidates regarding exam procedures, deadlines, and requirements. License Application Processing Assist candidates in completing license application forms and gathering necessary documentation. Liaise with licensing authorities to submit applications and follow up on status updates. Track the progress of license applications and ensure timely completion. Logistics Management Coordinate logistics for training sessions, including venue booking, equipment setup, and catering arrangements. Arrange transportation and accommodation for trainers and candidates as required. Ensure all logistical aspects are in place for successful execution of training programs. Stock Management Monitor inventory levels of training materials, supplies, and equipment. Coordinate procurement of stock items as needed, ensuring adequate quantities are available for training sessions. Maintain organized stock records and implement efficient stock control procedures to minimize wastage and ensure availability. Communication and Support Serve as a point of contact for training-related inquiries from candidates, trainers, and other stakeholders. Provide support and guidance to candidates throughout the exam registration and license application processes. Communicate updates, schedules, and important information to relevant parties in a clear and timely manner. Compliance and Documentation Ensure compliance with regulatory requirements and organizational policies related to training and licensing. Maintain accurate documentation of training activities, exam results, license statuses and stock inventories. Prepare reports on training metrics, exam outcomes, and license application progress as needed.
Benefits: -Performance Bonus -Transportation Allowance -Mobile Benefit -Medical Benefit
Posted: 10 Apr 2024
Myanmar Citizens Bank (MCB)
09 Apr 2024
ငွေအပ်နှံမှုများ၊ ငွေသားထုတ်ယူမှုများ၊ ငွေလွှဲပြောင်းမှုများနှင့် ငွေပေးချေမှုများအပါအဝင် ငွေသားနှင့် ငွေသွင်းငွေသွင်းငွေလွှဲမှုများကို တိကျမှန်ကန်စွာ လုပ်ဆောင်ခြင်း။ ငွေသားနှင့် ချက်လက်မှတ်များ၏ စစ်မှန်မှုရှိမရှိ စစ်ဆေးခြင်း။ လက်ကျန်ငွေများကို စာရင်းရှင်းလင်းပြီး Transaction Record များကို စနစ်တကျထိန်းသိမ်းခြင်း။ ထုတ်ကုန်များအား အရောင်းမြှင့်တင်ခြင်း။ ဥပဒေနှင့်အညီ လိုက်နာဆောင်ရွက်နိုင်စေရန်နှင့် ဆုံးရှုံးနိုင်ခြေများကို လျော့ပါးသက်သာစေရန် ဘဏ်လုပ်ငန်းစည်းမျဉ်းများနှင့် လုပ်ထုံးလုပ်နည်းများကို လိုက်နာခြင်း။ ငွေသားနှင့် Customer ၏ သတင်းအချက်အလက်များကို ကာကွယ်ရန် လုံခြုံရေးဆိုင်ရာ လုပ်ထုံးလုပ်နည်းများကို လိုက်နာဆောင်ရွက်ခြင်း။ Transaction တစ်ခုစီအတွက် ဆောင်ရွက်ရန်လိုအပ်သော စာရွက်စာတမ်းကိစ္စရပ်များနှင့် မှတ်တမ်း ရယူခြင်းကိစ္စရပ်များကို ပြီးပြည့်စုံအောင် ဆောင်ရွက်ခြင်း။ နေ့စဉ်ပြုလုပ်သော Transaction များ၊ လက်ကျန်ငွေများနှင့် အခြားသက်ဆိုင်ရာ စာရင်းဇယားများနှင့် သက်ဆိုင်သော အစီရင်ခံစာများ တင်ပြခြင်း။ Customer ၏ သတင်းအချက်အလက်များနှင့် ငွေရေးကြေးရေးမှတ်တမ်းများ (Financial Records) ကို လျှို့ဝှက်ထိန်းသိမ်းခြင်း။ Customer Services အား လွယ်ကူချောမွေ့စွာ ဝန်ဆောင်မှုပေးနိုင်ရန်အတွက် လုပ်ဖော်ကိုင်ဖက်များ နှင့် အခြားဌာနများနှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ခြင်း။ ငွေသားကိုင်တွယ်ခြင်းဆိုင်ရာ လုပ်ထုံးလုပ်နည်းများ (Cash Handling Procedures) နှင့် ဘဏ်လုပ်ငန်းစနစ်များအား ဝန်ထမ်းများအသစ်ကို လေ့ကျင့်သင်ကြားပေးရာတွင် ကူညီဆောင်ရွက်ပေးခြင်း။
Benefits: - Ferry - Other Benefit
Posted: 09 Apr 2024
Customer များက ဘဏ်အတွင်းသို့ ဝင်ရောက်လာစဉ် သို့မဟုတ် Customer Services Center သို့ ဆက်သွယ်လာစဉ် ၎င်းတို့အား နွေးထွေးပျူငှာစွာ နှုတ်ခွန်းဆက်သခြင်း။ Customer များ၏ စုံစမ်းမေးမြန်းမှုများ၊ သိရှိလိုသည်များနှင့် မေတ္တာရပ်ခံချက်များကို ဂရုတစိုက် နားထောင်ပြီး အချိန်နှင့်တစ်ပြေးညီ ထိရောက်စွာ ကူညီပေးခြင်း။ ငွေစာရင်းဖွင့်လှစ်ခြင်း၊ ချေးငွေလျှောက်ထားခြင်းများနှင့် Online Banking အသုံးပြုခြင်း အပါအဝင် ဘဏ်လုပ်ငန်းစဉ်အဆင့်ဆင့်တွင် Customer များအား လမ်းညွှန်ခြင်း။ Customer ၏ ကိစ္စရပ်များနှင့် တိုင်ကြားချက်များကို မဆိုင်းမတွ ထိထိရောက်ရောက် ဖော်ထုတ် ဖြေရှင်းခြင်း။ Customer များ၏ သိရှိလိုသည့်အချက်များကို စိတ်ကျေနပ်မှုရရှိအောင် ကူညီဖြေရှင်းပေးခြင်း။ Customer များအား ၎င်းတို့၏ဘဏ္ဍာရေးလိုအပ်ချက်များနှင့်ကိုက်ညီသော ဘဏ်လုပ်ငန်းဆိုင်ရာ ထုတ်ကုန်များနှင့် ဝန်ဆောင်မှုများအကြောင်း အသိပေးပြောကြားခြင်း။ Savings Account များ၊ Credit Card များ၊ ချေးငွေများနှင့် ရွေးချယ်နိုင်သည့် ရင်းနှီးမြှုပ်နှံမှု အမျိုးမျိုးကဲ့သို့သော ထုတ်ကုန်များအား Customer များထံသို့ ထပ်တိုးရောင်းချခြင်းနှင့် မိတ်ဆက် ပေးခြင်း။ ဘဏ်လုပ်ငန်းဆိုင်ရာ ထုတ်ကုန်အမျိုးမျိုး၏ အချက်အလက်များ၊ အကျိုးခံစားခွင့်များနှင့် စည်းကမ်း သတ်မှတ်ချက်များအား Customer များကို ရှင်းလင်းပြောပြခြင်း။ အပ်နှံငွေများ၊ ငွေထုတ်ခြင်းများ၊ ငွေလွှဲခြင်းများနှင့် ဘေလ်ပေးချေခြင်းများ အပါအဝင် ပုံမှန် ဘဏ်လုပ်ငန်းဆိုင်ရာ ငွေသွင်းငွေထုတ်ငွေလွှဲခြင်းများဖြင့် Customer များအား ကူညီဆောင်ရွက်ပေး ခြင်း။ ATM စက်များ၊ Online Banking နှင့် Mobile Banking App များကဲ့သို့သော ကိုယ်တိုင်အသုံးပြု နိုင်သော Banking Channel များ အသုံးပြုရာတွင် လမ်းညွှန်မှုပေးခြင်း။ Customer များ၏ အထောက်အထားများကို စစ်ဆေးအတည်ပြုပြီး ငွေသွင်းငွေထုတ်ငွေလွှဲခြင်းများ နှင့် Customer ၏ အချက်အလက်များကို မှန်ကန်တိကျစွာ မှတ်တမ်းတင်ခြင်း။ Know Your Customer (KYC) နှင့် Anti-Money Laundering (AML) ဆိုင်ရာ မူဝါဒများနှင့် လုပ်ထုံးလုပ်နည်းများကို တိကျစွာ လိုက်နာဆောင်ရွက်ခြင်း။ Customer များအား မိမိတို့၏ ငွေစာရင်းများအား စီမံခန့်ခွဲရန်၊ လိမ်လည်မှုများမှ ကာကွယ်ရန်နှင့် ဘဏ်လုပ်ငန်းဝန်ဆောင်မှုများကို ထိရောက်စွာ အသုံးပြုနိုင်ရန်အတွက် Customer များအား အကောင်းဆုံးလုပ်ဆောင်နိုင်စေရန် အသိပေးပြောကြားခြင်း။
Supreme Group of Companies
08 Apr 2024
အတွေ့အကြုံမရှိသူလည်းလျှောက်ထားနိုင်ပါသည်။ ကွန်ပျူတာအခြေခံအသုံးပြုနိုင်ရမည်။ Meeting Arrangement၊ Receptionist ဆိုင်ရာတို့ကိုဆောင်ရွက်ရမည်။ ဖုန်းများလက်ခံဖြေကြားခြင်း၊ လမ်းညွှန်ခြင်းများ ဆောင်ရွက်ရမည်။
Benefits: Overtime Payments Reward for Over performance
Posted: 08 Apr 2024
Mega Lifesciences Ltd
Welcoming guests and maintaining reception area neat and tidy. Managing Telephone operation. Control Admin store for daily issuing. Provide necessary document and make clarification with Admin Department Other Special duty assign by Manager.
Benefits: . Yearly Bonus . Yearly salary increment
04 Apr 2024
To deliver good customer service to customers To ensure customers understand AYA Bank's product and services in details To complete KYC's information (Know Your Customer) To assist customers for their cash withdrawal and deposit according to the banking operating procedures To help Branch Manager for the daily closing process To function the branch administrative and necessary HR processes To comply with banking policy, operation and procedures as instructed by Head office or Central bank of Myanmar
Benefits: - Overtime - Staff Credit Card, Loan & HP - Staff Welfare Support - Provident Fund Saving Scheme
Posted: 04 Apr 2024
SHWE TAUNG GROUP
01 Apr 2024
- To serve visitors/customers by appropriate greeting, welcoming, directing and providing required information - Greeting customer warmly and politely - Answer the phone in a timely manner and take messages or transfer call to related person - To prepare the daily report and report to Supervisor - Take customer information and other pertinent information such as addresses and phone numbers - Perform any other tasks as assigned by Management.
Benefits: - Meal Allowance - Overtime Payment - Rewards for over performance
Posted: 01 Apr 2024