မြန်မာ
Get more Job Offers...
Download the App now!
10 Results
Sort by:
Today's top Call Center, Telephone Operator jobs in Myanmar. Apply direct to employers for the latest vacancies on Alote.com.mm
Filter By:
Job Function
Location
Industry
EXP: LEVEL
AWARDS
Minimum Salary
Repat / Expat
Get Jobs...
You will notified when more similar jobs are posted.
Please update your Job Alert dashboard and try again.
Global Technology Co., Ltd (GlobalNet)
Lanmadaw | Yangon Yangon
22 Apr 2024
• ၁၀ တန်းအောင် (သို့) ကျောင်းကိစ္စကင်းရှင်းသူဖြစ်ရမည်။ • Customer Complaints များနှင့် အထွေထွေမေးမြန်းဆက်သွယ်မှုများအား ဖုန်းမှတဆင့် Inbound/Outbound Call များဖြင့် Customer များအား ပြန်လည်ဝန်ဆောင်မှုပေးရမည်ဖြစ်သည်။ • လမ်းမတော်မြို့နယ် နှင့် လှိုင်မြို့နယ် တို့တွင် တာ၀န်ထမ်းဆောင်နိုင်ရမည်။
Benefits: Benefits -- Basic Salary + Transportation Allowances + Attendance Bonus + Family Package & Other.
Posted: 22 Apr 2024
JobNet Corporate
Sanchaung | Yangon Yangon
05 Apr 2024
JobNet.com.mm သည် ဝန်ထမ်းစုဆောင်းရေး စနစ်များကို ဒစ်ဂျစ်တယ်စနစ်ဖြင့် customerများအား လွယ်ကူချောမွေ့စေရန် ကူညီပေးနိုင်ရန် ရည်ရွယ်သည့် နည်းပညာလုပ်ငန်းတစ်ခုဖြစ်သည်။ လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်: ယခုခေါ်ဆိုထားသော လစ်လပ်ရာထူးသည် customerများအား များစွာသော အထောက်အပံများရရှိစေရန် ကျွန်ုပ်တို့၏ Call Center အဖွဲ့တွင်ပါဝင်ရန် ထူးခြားသောအခွင့်အရေးဖြစ်သည်။ သင်ဆောင်ရွက် လုပ်ဆောင်ရမည့် အဓိကတာဝန်များသည် အောက်ပါအတိုင်းဖြစ်သည်။ အဝင်နှင့်အထွက်ဖုန်း ခေါ်ဆိုမှုများကို သတ်မှတ်ထားသော scripts များကို အသုံးပြု၍ အချိန်မီ စီမံဆောင်ရွက်ရန် Customerများ၏ လိုအပ်ချက်များကို ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးရန် Customerများနှင့် ကောင်းမွန်သော ဆက်ဆံရေးကို တည် ဆောက်ရန် အသင်း၏ လစဉ် Target များကို ထိရောက်အောင်ဆောင်ရွက်ရမည်။
Benefits: -
Posted: 05 Apr 2024
Taung Paw Thar
Insein | Yangon Yangon
27 Apr 2024
- စိတ်ရှည်စွာဖုန်းပြောနိုင်ပြီး၊ ဒေတာ များကို သေချာ မှတ်တမ်းများ သေချာထိန်းသိမ်းနိုင်ရမည်။ - Online- facebook/ Viber/ Tiktok ကျွမ်းကျင်စွာ အသုံးပြုရမည်။ - ဝန်ဆောင်မှု အကြောင်း သေချာစွာ သိရှိပြီး ဆက်ဆံရေးကောင်းမွန်စွာ ပြောဆိုရမည်။ - Customer complain အား ရှင်းပြပေးရမည်။ - အပတ်စဉ်၊ လစဉ် Reporting ပြုလုပ်ရမည်။
Benefits: စွမ်းဆောင်ရည်အတွက် ဆုလာဒ်များ
Posted: 27 Apr 2024
CANAL PLUS MYANMAR LIMITED
26 Apr 2024
ကာစတန်မာများ၏ ဖုန်းလက်ခံဖြေကြားခြင်းနှင့် ကွန်ပလိန်းများဖြေရှင်းခြင်း ကွန်ပလိန်းများအား အထက်ဆူပါဘိုက်ဆာထံသို့ ဖြေရှင်းတင်ပြခြင်း တိကျမှန်ကန်သော အချက်အလက်များအား ကာစတန်မာအားရှင်းပြခြင်း သက်မှတ်ထားသော target များအား ကာစတန်မာကိုဦးစားပေးထည့်သွင်းစဉ်းစားလျက် ရောက်ရှိအောင်ကြိုးစားခြင်း အလုပ်အချိန်အပြည့်တက်နိုင်ခြင်း (Attendant >95%, QA score >85%, CGA tagging >97%, CA >50 calls) လိုအပ်လျှင် ကာစတန်မာ၏ ဖုန်းကောများအား ဆက်လက်စစ်ဆေးဖြေကြားနိုင်ခြင်း ပေးအပ်သောအခြားသော သက်ဆိုင်ရာတာဝန်များ
Benefits: - ဘောနက်စ် - ဖုန်းဘေနှင့် ခရီးစရိတ် - ကျန်းမာရေးအာမခံ ထောက်ပံ့ပေးခြင်း
Posted: 26 Apr 2024
Pan Tha Pyay Trading Company Limited
South Okkalapa | Yangon Yangon
24 Apr 2024
တောင်ဥက္ကလာ၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Computer DTP ၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။ Microsoft Office Suite & Execl & Adobe Photoshop/ Pagemaker အသုံးပြုရမည်။ Computer hardware ပိုင်းတွင် ကျွမ်းကျင်ပြီးအတွေ့အကြုံရှိသူဖြစ်ရမည်။
Benefits: • ဘောနပ်စ် • ခရီးစရိတ် • အချိန်ပိုကြေး
Posted: 24 Apr 2024
Polestar Services Co.,Ltd
Bahan | Yangon Yangon
08 Apr 2024
- CV forms များ လက်ခံရမည်။ - CV forms များအား Japanese Languageဖြင့် ပြန်လည် စာရင်းသွင်း သိမ်းဆည်းရမည်။ - Customer Services ပေးရမည်။ Phone inquiry ကောင်းမွန်စွာ ဖြေဆိုနိုင်ရမည်။ - Japanese Languageဖြင့် စကားပြောခြင်း၊ စာရေးသားခြင်းတို့ ပြုလုပ်ရမည်။ - Office Staff နှင့်ပတ်သက်သော လုပ်ငန်းများ လုပ်ကိုင်ရမည်။
Benefits: Yearly Bonus
Posted: 08 Apr 2024
Southern Myanmar Co.,Ltd
Hlaing | Yangon Yangon
25 Mar 2024
အခြေခံလူသုံးကုန်၊စားသောက်ကုန်ပစ္စည်းလုပ်ငန်း Sales နှင့် Customer Service အတွေ့အကြုံရှိသူဦးစားပေးမည်။ သွက်လက်၍လုပ်ငန်းကိုစိတ်ပါတင်စားသူ၊ ဆက်ဆံရေးပြေပြစ်ပြီး၊ အသင်းအဖွဲ့စိတ်ဓာတ်ရှိသူဆိုသည်မှာ မည်သို့သောသူကိုရည်ညွှန်းကြောင်း အနည်းဆုံး၅မိနစ်ခန့် ဥပမာဖြင့်ရှင်းပြပေးနိုင်ရမည်။ Computer Basic (Pyidaungsu) ဖြင့်ကျွမ်းကျင်စွာရိုက်နိုင်ရမည်။
Benefits: Enjoyable work environment
Posted: 25 Mar 2024
MGL Express by Magnate Group Logistics
Mayangone | Yangon Yangon
14 Mar 2024
Customer Complaintများကို ကိုင်တွယ်ဖြေရှင်းနိုင်ရမည်။ Customerများအပေါ် အပြုသဘောဆောင်သော၊ စာနာနားလည်မှုနှင့် ပရော်ဖက်ရှင်နယ်သဘောထားကို အချိန်တိုင်းထိန်းသိမ်းရမည်။ Customerများ၏ စိတ်ကျေနပ်မှုကို အာမခံပြီး ပရော်ဖက်ရှင်နယ်ဆန်စွာ ပံ့ပိုးကူညီမှုကို ပေးဆောင်ပါ။ Telephone ဖြေကြားပေးခြင်း။ Software များအသုံးပြူ၍ data entry လုပ်ဆောင်ရမည်။
Benefits: Yearly Bonus Yearly increment incentive program
Posted: 14 Mar 2024
KBZ Bank
Zabuthiri | NayPyiTaw NayPyiTaw
Customer Service Officer for NayPyiTaw Understanding of customer satisfaction with service centric minded. Delivering with high level of customer service with online solution. The main duty of Centralized Operations Officer will be responsible for providing excellent Staff/Internal Customers queries in different channels at Helpdesk such as incoming calls/ outbound calls, email and helpdesk as per daily productivity target and guidelines. KEY RESPONSIBILITIES Handle Staff/Internal Customers queries, requests and complaints via any channel (Email / Web based interactions in addition to Phone Calls) Answer all calls according to standard operating procedures and call handling scripts. Follow up and resolve Staff/Internal Customers complaints Provide Staff/Internal Customers with accurate product and service information and proper call handling soft skills. Up to date learning and research requiring information using available resources provided Identify, highlight and escalate priority issues and VOCs to Superior. Escalate or route calls to appropriate superior when necessary. Document and tag all call category types information according to standard operating procedures in CRM. Able to hit the daily productivity target basis on duty assigned per channel. Effective knowledge and usage of systems used in resolving customer’s requests or complaints. Work with positive mind set, respect and teamwork. Flexible to work on-shift assignment if required.
Benefits: Bonus + Uniform
Wepozt Company Limited
Chanayethazan | Mandalay Mandalay
06 Mar 2024
Hotline ဖုန်းအ၀င်များအား မှန်ကန်တိကျစွာ ဖြေကြားပေးရန်။ · ဖုန်းအ၀င်များမှ တက်လာသည့် case များကို သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့် ချိတ်ဆက်၍ အချိန်နှင့်တပြေးညီ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးရန်။ · Customers များနှင့် ကောင်းမွန်သော relationship ပြုလုပ်ရန်။ · Client များမှ အတည်ပြုခိုင်းထားသော ကိစ္စရပ်များကို သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့် ချိတ်ဆက်လုပ်ဆောင်ပေးရန်။ Small complain များကို by name ဖြင့်ကိုင်တွယ်ဖြေရှင်းရန်။ ချမ်းအေးသာဇံ၊ မန္တလေးတိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Customer Service (သို့မဟုတ် ဖုန်းဖြင့်ဝန်ဆောင်မှုပေးသူ) ရာထူး 10 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံမရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
Benefits: နားရက် တပက်တရက် ယူနီဖောင်းစီစဉ်ပေးသည်။
Posted: 06 Mar 2024