မြန်မာ
Get more Job Offers...
Download the App now!
10 Results
Sort by:
Today's top Call Center, Telephone Operator jobs in Myanmar. Apply direct to employers for the latest vacancies on Alote.com.mm
Filter By:
Job Function
Location
Industry
EXP: LEVEL
AWARDS
Minimum Salary
Repat / Expat
Get Jobs...
You will notified when more similar jobs are posted.
Please update your Job Alert dashboard and try again.
Mascon international Business Services Co.,Ltd
Bahan | Yangon Yangon
17 Oct 2025
Call Center Agent သည် Calls နှင့် ဆိုရှယ်မီဒီယာများမှ Customer များ၏ လိုအပ်ချက်များ ကို အထောက်အပံ့ပေး၍၊ မေးမြန်းမှုများကို ဖြေကြားခြင်း နှင့် အချက်အလက်များကို စစ်ဆေးပေးရမည်။ လိုအပ်လျှင်သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့် ပူးပေါင်း၍ Customer များ၏ တိုင်ကြားချက်များနှင့် တောင်းဆိုချက်များကိုလိုက်နာဖြေရှင်း ပေးရမည်။ ဖုန်းဖြင့် Customer များ၏ မေးမြန်းမှုများကို ဖြေကြားခြင်းနှင့် KYCအချက်အလက်များကို စစ်ဆေးပေး ခြင်း။ ဆိုရှယ်မီဒီယာ channel များမှ မက်ဆေ့ချ်များကိုပြန်လည်ဖြေကြား ပေးခြင်း။ စည်းမျဉ်း/ဆောင်ရန်ဆောင်ရန်များနှင့်နည်းလမ်းများကိုဖော်ပြပေးခြင်း၊ မေးမြန်းမှုများကို ဖြေကြားခြင်းနှင့်အချက်အလက် များကို ပေးအပ်ခြင်း။ လမ်းညွှန်ချက်များအတိုင်း လိုက်နာခြင်းဖြင့် ဝန်ဆောင်မှုများကိုထိန်းသိမ်း / တိုးတက်အောင် လုပ်ဆောင်ခြင်း။ Training များတွင် လေ့လာခြင်းဖြင့် သတင်းအချက်အလက်အသစ်များ အကြောင်းကို နားလည် နိုင်ခြင်း။ Customer တိုင်ကြားချက်များနှင့် တောင်းဆိုချက်များကိုသက်ဆိုင်ရာ ဌာနနှင့် ပူးပေါင်းဖြေရှင်း ခြင်း။ Customer ဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းအတွင်း တွေ့ကြုံရသောပြဿနာများ ကို သက်ဆိုင်ရာဌာနများသို့ တင်ပြခြင်း။
Benefits: Salary Basic + Allowance + Bonus + incentive + OT (if able to work) + Public holiday (2×)
Posted: 17 Oct 2025
KBZ Bank
Pyigyitagon | Mandalay Mandalay
16 Oct 2025
Understanding of customer satisfaction with service centric minded. Delivering with high level of customer service with online solution. The main duty of CSO (Customer Service Officer) will be responsible for providing excellent customer service in different channels at contact centre such as incoming calls/ outbound calls, email and social media as per daily productivity target and guidelines. Job Description Handle customer requests and complaints via any channel (calls, email, social media). Make outbound calls according to standard operating procedures and call handling scripts to explain customer complaints and close the tickets within SLA. Follow up and resolve customer complaints to related team. Provide customers with accurate product and service information and proper call handling soft skills. Up to date learning and research requiring information using available resources provided. dentify, highlight and escalate priority issues and VOCs to Superior. Escalate or route calls to appropriate superior when necessary. Document and tag all call category types information according to standard operating procedures in CRM. Able to hit the daily productivity target basis on duty assigned per channel. Effective knowledge and usage of systems used in resolving customer’s requests or complaints. Work with positive mind set, respect and teamwork. Flexible to work on-shift assignment if required.
Benefits: ယူနီဖောင်း ဘောနပ်စ် အချိန်ပိုကြေး
Posted: 16 Oct 2025
Silver Sky Agency
Pabedan | Yangon Yangon
13 Oct 2025
အဝင်ဖုန်းခေါ်ဆိုမှုများကို လက်ခံပြီး သက်ဆိုင်ရာဖောက်သည်မေးခွန်းများကို လျင်မြန်စွာ တုံ့ပြန်ပေးရမည်။ ထုတ်ကုန်များ၊ ဝန်ဆောင်မှုများနှင့် လုပ်ငန်းစဉ်များအကြောင်း အတိအကျ သတင်းအချက်အလက်များပေးရမည်။ ဖောက်သည်တောင်းဆိုချက်များ၊ ပြဿနာများနှင့် တုံ့ပြန်ချက်များကို စနစ်ထဲတွင် မှတ်တမ်းတင်ရမည်။ မဖြေရှင်းနိုင်သောကိစ္စများကို သက်ဆိုင်ရာအဖွဲ့ထံ တင်ပြပေးရမည်။ ဖုန်းခေါ်ဆိုမှုအချိန်၊ အရည်အသွေးနှင့် ဖောက်သည်ပြည့်မီမှု စသည့် လုပ်ဆောင်ရမည့်စွမ်းဆောင်ရည်ပန်းတိုင်များကို ပြည့်မှီရမည်။ ကုမ္ပဏီ၏ ဝန်ဆောင်မှုစံနှုန်းများကို ထိန်းသိမ်းကာ တံဆိပ်အမှတ်တံဆိပ်ကို ပရော်ဖက်ရှင်နယ်အနေနဲ့ ကိုယ်စားပြုရမည်။
Benefits: Salary 250,000 ks (under probation) Other Allowance - 35,000 ks Location - Sulae Square
Posted: 13 Oct 2025
AGB Communication Co.,Ltd
Kamaryut | Yangon Yangon
10 Oct 2025
Phone, Email, နှင့် Social Media မှ Customer Complaint များကိုလက်ခံဆောင်ရွက်ခြင်း။ Complaint များအား သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့်ဆက်သွယ်၍ ဖြေရှင်းပေးခြင်း၊ Supervisor ထံသို့ အကြောင်းကြားခြင်း။ Customer feedback နှင့် suggestions များကို follow up ပြုလုပ်ခြင်း၊ update များအချိန်မီပြုလုပ်ပေးခြင်း။ Call logs၊ ticket များကို မှန်မှန်ကန်ကန် record ထားခြင်း၊ နှင့် ticketing system ထဲသို့ ထည့်သွင်းထားခြင်း။ နေ့စဉ် management ထံ သတ်မှတ်သော reports တင်ပေးခြင်း (call logs & tickets opened/closed အရေအတွက်)။ Management မှ တာဝန်ပေးသော အပိုဆောင်းတာဝန်များကိုလည်း ကူညီလုပ်ဆောင်ခြင်း။
Benefits: Overtime Living Allowance
Posted: 10 Oct 2025
Industry Leading Company
Sanchaung | Yangon Yangon
Customer များဆီမှ ဝင်လာသော ဖုန်းခေါ် ဆိုမှုများကို လျင်မြန်စွာနှင့် ကျွမ်းကျင်စွာဖြေကြားပေးခြင်း Customer များ၏လိုအပ်ချက်များအတွက် အချက်အလက်များပေးခြင်း၊ပြဿနာများ ဖြေရှင်းပေးခြင်း Daily Inquiry များကို တိကျမှန်ကန်စွာ Data Entry လုပ်ပေးရမည် အခြားသောဌာနများမှ လုပ်ဖော် ကိုင်ဖက်များနှင့်ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ခြင်း
Benefits: Customer Service ပိုင်းသာမက ဒီဂျစ်တယ်မားကတ်တင်းပိုင်းပါ လေ့လာသင်ယူနိုင်မည်။
Su Business Group
09 Oct 2025
🔗 𝐒𝐚𝐥𝐞 𝐂𝐚𝐥𝐥 များဖြေကြားရမည် ( အရစ်ကျဖုန်းလျှောက်ထားမှု့အားရှင်းပြခြင်းနှင့် 𝐂𝐮𝐬𝐭𝐨𝐦𝐞𝐫𝐬 များရဲ့ လိုအပ်ချက်ကို သိရှိနားလည်ပြီး စိတ်ရှည်စွာ သေချာရှင်းပြနိုင်ရပါမည် ) 🔗 နေ့စဉ် Sale Follow up များလိုက်ရမည် 🔗တစ်ဦးတစ်ယောက်ချင်းစီဖြစ်စေ ၊ 𝐓𝐞𝐚𝐦 နဲ့ဖြစ်စေ 𝐒𝐚𝐥𝐞𝐬 𝐓𝐚𝐫𝐠𝐞𝐭, 𝐊𝐏𝐈 များ ပြည့်မီအောင် ကြိုးစားရပါမည်။ 🔗 အလုပ်မှချမှတ်ထားသော 𝐃𝐚𝐢𝐥𝐲 𝐑𝐞𝐩𝐨𝐫𝐭𝐬 များကို မပျက်မကွက်တင်ပေးရမည်။ ▪️ 𝐢𝐏𝐡𝐨𝐧𝐞 တွေရောင်းရမှာဖြစ်လို့ 𝐢𝐏𝐡𝐨𝐧𝐞 နဲ့ပတ်သက်တဲ့ 𝐊𝐧𝐨𝐰𝐥𝐞𝐝𝐠𝐞 ရှိသူများကို ဦးစားပေးပါမည်။
Benefits: .
Posted: 09 Oct 2025
CANAL PLUS MYANMAR LIMITED
02 Oct 2025
ကာစတန်မာများ၏ ဖုန်းလက်ခံဖြေကြားခြင်းနှင့် ကွန်ပလိန်းများဖြေရှင်းခြင်း ကွန်ပလိန်းများအား အထက်ဆူပါဘိုက်ဆာထံသို့ ဖြေရှင်းတင်ပြခြင်း တိကျမှန်ကန်သော အချက်အလက်များအား ကာစတန်မာအားရှင်းပြခြင်း သက်မှတ်ထားသော target များအား ကာစတန်မာကိုဦးစားပေးထည့်သွင်းစဉ်းစားလျက် ရောက်ရှိအောင်ကြိုးစားခြင်း အလုပ်အချိန်အပြည့်တက်နိုင်ခြင်း (Attendant >95%, QA score >85%, CGA tagging >97%, CA >50 calls) လိုအပ်လျှင် ကာစတန်မာ၏ ဖုန်းကောများအား ဆက်လက်စစ်ဆေးဖြေကြားနိုင်ခြင်း ပေးအပ်သောအခြားသော သက်ဆိုင်ရာတာဝန်များ
Benefits: - ဘောနက်စ် - ဖုန်းဘေနှင့် ခရီးစရိတ် - ကျန်းမာရေးအာမခံ ထောက်ပံ့ပေးခြင်း
Posted: 02 Oct 2025
MGL Express by Magnate Group Logistics
Mawlamyine | Mon State Mon State
11 Sep 2025
ကုန်ပစ္စည်းများကို လက်ခံခြင်း၊ စစ်ဆေးခြင်းနှင့် စာရင်းမှတ်တမ်းတင်ခြင်း။ တောင်းခံသည့် ပစ္စည်းများကို စာရင်းစစ်ဆေးပြီး အချိန်မှန်အတိုင်း ထုတ်ပေးခြင်း။ သိုလှောင်ထားသည့် Stock ပစ္စည်းများကို အစီအစဉ်တကျ စီမံထိန်းသိမ်းခြင်း။ Stock စာရင်းများကို တိကျမှန်ကန်အောင် မှတ်တမ်းတင်ခြင်းနှင့် Update လုပ်ခြင်း။ ပစ္စည်းကုန်ခါနီးသည့်အချိန် စုံစမ်း၍ အချိန်မီ Order တင်ပေးခြင်း။ အပတ်စဉ်/လစဉ် စတော့စာရင်း (Stock Balance) ကို စစ်ဆေးခြင်း။ ပစ္စည်းပျောက်ဆုံးမှု၊ ချို့တဲ့မှု ဖြစ်ပါက တာဝန်ခံဌာနသို့ အချိန်မီ တင်ပြခြင်း။ ရုံးသုံးပစ္စည်း အသုံးချမှုကို ထိရောက်စွာ ဖြစ်စေရန် စီမံဆောင်ရွက်ခြင်း။ အထက်တန်းမှ ညွှန်ကြားသည့် တာဝန်များ ဆောင်ရွက်ခြင်း။
Benefits: Yearly Bonus Yearly Increment
Posted: 11 Sep 2025
KYAL NAN TAW Travel & Tour
Tamwe | Yangon Yangon
09 Sep 2025
တာမွေ၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Phone Operator (Express Sales) (သို့မဟုတ် လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုဆိုင်ရာအကူ) ရာထူး 3 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။ Customer Communication & Sales ဖုန်းကို သေချာစွာ ဖမ်းပြီး Express ticket & service များကို မိတ်ဆက်ပေးခြင်း Customer မေးမြန်းချက်များကို ဖြေကြားပေးခြင်း အချိန်မီ စာရင်းသွင်းပြီး ခုံအတည်ပြုပေးခြင်း Booking & Ticketing Daily Ticket Booking System တွင် မှန်မှန်ကန်ကန် စာရင်းသွင်းခြင်း Customer အမည်, ဖုန်းနံပါတ်, ခရီးစဉ်, ခုံနံပါတ် စသည့် အချက်အလက်များ မှန်ကန်စွာ မှတ်တမ်းတင်ခြင်း Booking Cancel / Change စုံစမ်းချက်များကို စနစ်တကျစစ်ခြင်း Sales Target & Reporting နေ့စဉ်/အပတ်စဉ် Ticket Sales Target ပြည့်အောင် ဖုန်းကနေ အရောင်းလုပ်ဆောင်ခြင်း Daily Sales Report ပြုစုပြီး Supervisor/Manager ထံ တင်သွင်းခြင်း Customer Service ခရီးစဉ်နှင့် စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများကို သေချာရှင်းပြခြင်း Customer Complaint များကို စနစ်တကျ ဖြေရှင်းပေးခြင်း (လိုအပ်ပါက Supervisor သို့ တင်ပြခြင်း) Team Coordination Ticket Counter / Operation Team နဲ့ ချိတ်ဆက်ပြီး Daily Seat Plan ကို Confirm ပေးခြင်း Crew Team နဲ့ အချက်အလက် တိကျစွာ မျှဝေခြင်း
Benefits: -
Posted: 09 Sep 2025
Zabuthiri | NayPyiTaw NayPyiTaw
04 Sep 2025
Posted: 04 Sep 2025