မြန်မာ
Get more Job Offers...
Download the App now!
2 Results
Sort by:
Today's top Transport Staff jobs in Myanmar. Apply direct to employers for the latest vacancies on Alote.com.mm
Filter By:
Job Function
Location
Industry
EXP: LEVEL
AWARDS
Minimum Salary
Repat / Expat
Get Jobs...
You will notified when more similar jobs are posted.
Please update your Job Alert dashboard and try again.
Health Glory
Chanayethazan | Mandalay Mandalay
05 Dec 2025
- ကားနှင့်လိုက်၍ ပစ္စည်းများလိုက်လံ ပို့ဆာင်ပေးခြင်း။ - အရောင်းဘောင်ချာ မျာနှင့် ပစ္စည်းများစစ်ယူခြင်း၊ ငွေလက်ငင်း ဖြစ်ပါက ငွေကောက်ယူခဲ့ပေး၍ ငွေစာရင်းဌာနသို့ အပ်ခြင်း။ - Delivery နှင့်သက်ဆိုင်သော ကိစ္စရပ်များဆောင်ရွက်ပေးခြင်း။ - မိမိတာဝန်ကျ တာဝန်များကို ကျေပွန်စွာ ထမ်းဆောင်နိုင်ရမည်။
Benefits: - နေ့လည် ကော်ဖီ၊ လက်ဖက်ရည် - လစဉ် ပျက်ရက်မရှိ ၃၀,၀၀၀ - ၃ လတကြိမ် ပျက်ရက်၊ နောက်ကျ မရှိ ၃၀,၀၀၀ - နစ်ကုန် ဘောနပ်
Posted: 05 Dec 2025
R.Oasis Limited
Mingalartaungnyunt | Yangon Yangon
11 Nov 2025
Myanmar Version နေ့စဉ်ပေးအပ်ထားသောပစ္စည်းပို့ဆောင်မှုအရေအတွက်နှင့် ဝန်ဆောင်မှုစံချိန်များ ပြည့်မီစေရန်အတွက် ပို့ဆောင်ရေးဝန်ထမ်းများကို ဦးဆောင်၊ အားပေးနှင့် စီမံခန့်ခွဲရမည်။ အဖွဲ့အစည်းအစည်းအဝေးများပြုလုပ်ပြီး၊ လုပ်ငန်းလိုအပ်ချက်များ၊ မျှော်မှန်းချက်များနှင့် လုံခြုံရေးဆိုင်ရာလုပ်ထုံးလုပ်နည်းများကို ဝန်ထမ်းများအား သိရှိအောင် သတင်းပေးရမည်။ ပို့ဆောင်ရေးအဖွဲ့၏ နေ့စဉ်လုပ်ငန်းများ (လမ်းကြောင်းသတ်မှတ်ခြင်း၊ အချိန်ဇယားချခြင်း၊ အမိန့်ထုတ်ခြင်း) ကို ကြီးကြပ်စီမံရမည်။ ပို့ဆောင်မှုဖြစ်စဥ်များကိုစောင့်ကြည့်ပြီး၊ နောက်ကျမှု၊ ပျက်စီးမှု သို့မဟုတ် ဖောက်သည်မကျေနပ်မှုများကို ဖြေရှင်းရမည်။ ပို့ဆောင်ရေးလမ်းကြောင်းများကို အချိန်နှင့်ကုန်ကျစရိတ်အထိရောက်ဆုံးဖြစ်အောင်ပြုလုပ်ပြီး၊ အရင်းအမြစ်များကိုမှန်ကန်စွာချမှတ်ရမည်။ ပစ္စည်းပို့ဆောင်မှုများအား မှန်ကန်စွာ၊ အချိန်မီဖြစ်စေရန်နှင့် ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှုကိုအကောင်းဆုံး ထိန်းသိမ်းရမည်။ ဝန်ထမ်းများအား လုပ်ငန်းစည်းကမ်းများ၊ လုံခြုံရေးလုပ်ထုံးလုပ်နည်းများနှင့် သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးဥပဒေစည်းမျဉ်းများနှင့် ကိုက်ညီမှုရှိစေရန် စစ်ဆေးကြီးကြပ်ရမည်။ လုပ်ငန်းဆိုင်ရာအခက်အခဲများ၊ အဖွဲ့ဝင်စွမ်းဆောင်ရည်နှင့် တိုးတက်မှုများအကြောင်း Logistics Manager ထံသို့ ပုံမှန်အစီရင်ခံရမည်။ ပစ္စည်းတင်ချခြင်းလုပ်ငန်းများမှန်ကန်စွာဖြစ်စေခြင်း၊ စရိတ်အနည်းဆုံးဖြင့်၊ ပစ္စည်းပျက်စီးမှုမရှိအောင်ပြုလုပ်ခြင်းနှင့် ရေတွက်မှတ်တမ်းများ မှန်ကန်စွာသိမ်းဆည်းခြင်းတို့ကို ကြီးကြပ်ရမည်။ ပစ္စည်းပျက်စီးမှု၊ မကိုက်ညီမှုများနှင့် ပို့ဆောင်မှုအခက်အခဲများကို အုပ်ချုပ်မှုဌာနသို့ အမြန်သတင်းပေးရမည်။ ယာဉ်ပျက်စီးမှု၊ လမ်းပိတ်ခြင်း သို့မဟုတ် ပစ္စည်းပျောက်ဆုံးမှုများကဲ့သို့သော အရေးပေါ်ကိစ္စရပ်များအတွက် တာဝန်ယူဖြေရှင်းရမည်။ ဝန်ထမ်းအသစ်များအား လုပ်ငန်းစဉ်များ၊ ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှုစံသတ်မှတ်ချက်များနှင့် လုံခြုံရေးလုပ်ထုံးလုပ်နည်းများကို လေ့ကျင့်သင်ကြားရမည်။ ဂိုဒေါင်ဝန်ထမ်းများ၊ ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှုအဖွဲ့နှင့် အုပ်ချုပ်ရေးအဖွဲ့နှင့်ပူးပေါင်း၍ အလုပ်များပြေပြစ်စွာ လုပ်ဆောင်နိုင်စေရန် ပေါင်းစည်းဆောင်ရွက်ရမည်။ အခြားအဖွဲ့ခေါင်းဆောင်များနှင့် ပူးပေါင်း၍ အကောင်းဆုံးအတွေ့အကြုံများမျှဝေခြင်းအားဖြင့် စုစုပေါင်းဖြန့်ဖြူးရေးထိရောက်မှုကို တိုးမြှင့်ရမည်။ English version Lead, motivate, and manage a team of delivery drivers or staff, ensuring they meet daily delivery targets and service standards. Conduct team meetings and communicate operational updates, expectations, and safety protocols to delivery staff. Oversee the daily operations of the delivery team, including routing, scheduling, and dispatching deliveries to ensure timeliness and efficiency. Monitor the delivery process, troubleshoot and resolve issues such as delays, damages, or customer complaints. Ensure delivery routes are optimized for cost-effectiveness, and that resources are allocated properly. Ensure deliveries are made accurately, on time, and with the highest level of customer service. Ensure that all team members comply with company policies, safety procedures, and local transportation regulations. Provide regular reports to the Logistics Manager regarding operational issues, team performance, and improvements. Oversee the accurate loading and unloading of deliveries, ensuring that inventory is handled carefully and recorded correctly. Report any discrepancies, damages, or delivery issues to management. Act as the primary point of contact for resolving delivery issues, such as vehicle breakdowns, traffic delays, or missing inventory. Train new delivery staff in operational procedures, customer service standards, and safety protocols. Work closely with warehouse staff, customer service teams, and management to ensure seamless operations. Collaborate with other team leaders to share best practices and improve overall distribution efficiency.
Benefits: - ရက်မှန်ကြေး
Posted: 11 Nov 2025