English
နောက်ထပ်အလုပ်ကမ်းလှမ်းချက်များရယူပါ
ယခု App ကိုဒေါင်းလုပ်ဆွဲပါ!
စစ်၍ကြည့်သည်:
အလုပ်အမျိုးအစား
တည်နေရာ
လုပ်ငန်းအမျိုးအစား
လုပ်သက်အဆင့်
ဆုများ
အနိမ့်ဆုံး လစာ
Repat / Expat
အလုပ် 4 ခုရှာတွေ့ပါသည်။
စဉ်၍ကြည့်သည်
စဉ်၍ကြည့်သည်:
နောက်ထပ်အလားတူအလုပ်များ တင်သောအခါ သင့်အားအကြောင်းကြားပါလိမ့်မည်။
ကျေးဇူးပြု၍ အလုပ်သတိပေးချက်စာမျက်နှာတွင် သင့်အလုပ်သတိပေးချက်ကိုပြင်ပြီး ထပ်မံကြိုးစားပါ။
Industry Leading Company
ပဲခူး | ပဲခူးတိုင်း ပဲခူးတိုင်း
29 Sep 2023
Telecom Tower Sites များ၏ ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းရေးများ (Alarm troubleshooting, Power troubleshooting, site down solving and site maintenance) လုပ်ငန်းများကို တာဝန်ယူဆောင်ရွက်ခြင်း။ စီစဉ်ထားရှိသော ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းရေး လှုပ်ငန်းစဉ်များ (PM activity and Plan Activity) ကို ပြီးမြောက်အောင်ဆောင်ရွက်ခြင်း။ Tower company, Customer and Vendor များနှင့် အတူတကွ ပူးပေါင်း ဆောင်ရွက်မှုများ ပြုလုပ်ခြင်း။ Project Team မှ ဆိုက်အသစ်များကို လွှဲပြောင်းယူပြီး ပြဿနာများကို အစီရင်ခံတင်ပြရခြင်း။ မီးစက်လောင်စာ ြဖည့့််တင်းခြင်း၊ စီမံခန့်ခွဲခြင်းနှင့် ထိန်းချုပ်မှုများ ပြုလုပ်ရမည်။ Sites နှင့် သတ်ဆိုင်သော စက်ပစ္စည်းများကို ကြိုတင်ကာကွယ်ထိန်းသိမ်းရေးမှုများ လုပ်ဆောင်ခြင်း။ Site ရှိ Issue and Problem များအား အချိန်နှင့် တပြေးညီ အဆင့်ဆင့် တင်ပြအစီရင်ခံခြင်း။
အကျိုးအမြတ်: စွမ်းဆောင်ရည်အတွက် ဆုလာတ်များ
တင်သောနေ့: 29 Sep 2023
Ninja Van Myanmar
08 Sep 2023
ပဲခူးမြို့တွင်းနှင့် အနီးတဝိုက်မြို့များတွင် ပစ္စည်းများအား ဆိုင်ကယ်ဖြင့်လိုက်လံပို့ဆောင်ပေးရမည်။ အတွေ့အကြုံမရှိသောသူများလည်းလျှောက်ထားနိုင်ပါသည်။ ကုမ္ပဏီတိုက်ရိုက်ဖြစ်၍ အင်တာဗျုးအမြန်ဝင်ရမည်။
အကျိုးအမြတ်: 📌တစ်လဝင်ငွေအနည်းဆုံး၄ သိန်း (ပါဆယ်ကြေး + Success Bonus + ရက်မှန်ကြေး + ဆိုင်ကယ်ဆီဖိုး +ဆိုင်ကယ်ပြင်ဆင်စရိတ်) ဖုန်းဘေ၊ အင်တာနက်ဘေ၊ယူနီဖောင်းခံစားခွင်
တင်သောနေ့: 08 Sep 2023
Early Dawn Microfinance
31 Aug 2023
သတ်မှတ်ထားသော နယ်မြေဒေသအတွင်း တစ်ဦးချင်းချေးငွေဌာနအတွက် ဈေးကွက်ဖော်ဆောင်ရေး လုပ်ငန်းစဉ်များ ဆောင်ရွက်ခြင်းနှင့် တိကျခိုင်မာသော ဈေးကွက်အတွင်းရှိ အလားအလာရှိသော ချေးငွေယူမည့်သူများ ရှာဖွေစုဆောင်းရရှိရေး။ ချေးငွေလျောက်လွှာတွင် မှန်ကန်တိကျမှုရှိပြီး လက်ခံနိုင်စွမ်းရှိသော သတင်းအချက်အလက်များ ကောက်ခံရရှိနိုင်အောင် ဆောင်ရွက်ခြင်း နှင့် စာရွက်စာတမ်းများ မှန်ကန်မှု ရှိ/ မရှိ သေချာစွာ စစ်ဆေးကောက်ယူခြင်း။ ငွေချေးသူ၏ လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုကို အတည်ပြုစစ်တမ်းကောက်ယူနိုင်ရန်အတွက် လုပ်ငန်းပရဝဏ် နှင့် အနီးတဝိုက်တွင် သွားရောက်လည်ပတ် စစ်ဆေးခြင်းများ ပြုလုပ်ခြင်း။ အလားအလာရှိသော ငွေချေးသူ၏ နေအိမ်သို့ သွားရောက်၍ ၎င်းပေးအပ်ထားသည့် အိမ်ထောင်စုပိုင်ဆိုင်ပစ္စည်းစာရင်း အသေးစိတ်ကို စစ်ဆေးခြင်း။ Dawn မှချမှတ်ထားသော နည်းလမ်းအတိုင်း ချေးငွေယူသူ အသစ် နှင့် အဟောင်းတို့၏ ပြန်ဆပ်လိုစိတ် နှင့် ပြန်ဆပ်နိုင်စွမ်းများကို ချင့်ချိန်ခန့်မှန်နိုင်ခြင်း။ ချေးငွေခွင့်ပြုရန် အတွက် ချေးငွေစီစစ် အကဲဖြတ်အဖွဲ့နှင့်အတူ ဆွေးနွေးထောက်ခံခြင်းများတွင်လည်း ပါဝင်ခြင်း။ ငွေချေးသူများ၏ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းများ ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်အောင် ကူညီပံ့ပိုးနိုင်ရန်အတွက် ငွေချေးသူများနှင့် ပေါင်းသင်းဆက်ဆံရေး ကောင်းမွန်ခြင်း။ ဖြစ်ပေါ်လာနိုင်သော ပြဿနာများကို သိရှိနိုင်ရန် ငွေချေးသူ၏ လုပ်ငန်းတိုးတက်မှုကို စဉ်ဆက်မပြတ် လေ့လာစောင့်ကြည့်ခြင်း။ အဖွဲ့အစည်း၏ ချမှတ်ထားတဲ့ လုပ်ငန်းစဉ်အညီ ငွေနောက်ကျမှု ပြဿနာကိုင်တွင်ဖြေရှင်းနိုင်ခြင်း။ ဌာနမှ ချမှတ်ထားသော လျာထားချက်များဖြစ်သည့် ချေးငွေယူသူများ၊ ထုတ်ချေးမည့် ငွေပမာတိုးမြှင့်နိုင်ခြင်းများ ပြည့်မှီနိုင်ရန် အတွက် မန်နေဂျာအား ကူညီပံ့ပိုးပေးနိုင်ခြင်း။ ကြီးကြပ်သူ၏ညွှန်ကြားချက်အတိုင်း တစ်ခြားသော တာဝန်များ ထမ်းဆောင်နိုင်ခြင်း။
အကျိုးအမြတ်: - Monthly performance-based incentive - Monthly Phone Bill Allowance - Health Benefits and Life Insurance - Annual Salary Increase
တင်သောနေ့: 31 Aug 2023
KBZ Bank
24 Aug 2023
Customer Service Officer for Bago Understanding of customer satisfaction with service centric minded. Delivering with high level of customer service with online solution. The main duty of Centralized Operations Officer will be responsible for providing excellent Staff/Internal Customers queries in different channels at Helpdesk such as incoming calls/ outbound calls, email and helpdesk as per daily productivity target and guidelines. KEY RESPONSIBILITIES Handle Staff/Internal Customers queries, requests and complaints via any channel (Email / Web based interactions in addition to Phone Calls) Answer all calls according to standard operating procedures and call handling scripts. Follow up and resolve Staff/Internal Customers complaints Provide Staff/Internal Customers with accurate product and service information and proper call handling soft skills. Up to date learning and research requiring information using available resources provided Identify, highlight and escalate priority issues and VOCs to Superior. Escalate or route calls to appropriate superior when necessary. Document and tag all call category types information according to standard operating procedures in CRM. Able to hit the daily productivity target basis on duty assigned per channel. Effective knowledge and usage of systems used in resolving customer’s requests or complaints. Work with positive mind set, respect and teamwork. Flexible to work on-shift assignment if required.
အကျိုးအမြတ်: Bonus + Uniform
တင်သောနေ့: 24 Aug 2023