English
နောက်ထပ်အလုပ်ကမ်းလှမ်းချက်များရယူပါ
ယခု App ကိုဒေါင်းလုပ်ဆွဲပါ!
ဖုန်းဖြင့်ဝန်ဆောင်မှုပေးသူ အလုပ် 9 ခုရှာတွေ့ပါသည်။
စဉ်၍ကြည့်သည်:
ယနေ့ မြန်မာနိုင်ငံ တွင် ထိပ်တန်း ဖုန်းဖြင့်ဝန်ဆောင်မှုပေးသူ အလုပ်အကိုင်များ။ Alote.com.mm တွင် နောက်ဆုံး လစ်လပ်နေရာများအတွက် အလုပ်ရှင်များထံ တိုက်ရိုက်လျှောက်ထားပါ။
စစ်၍ကြည့်သည်:
အလုပ်အမျိုးအစား
တည်နေရာ
လုပ်ငန်းအမျိုးအစား
လုပ်သက်အဆင့်
ဆုများ
အနိမ့်ဆုံး လစာ
Repat / Expat
အလုပ်များ ရယူရန်...
နောက်ထပ်အလားတူအလုပ်များ တင်သောအခါ သင့်အားအကြောင်းကြားပါလိမ့်မည်။
ကျေးဇူးပြု၍ အလုပ်သတိပေးချက်စာမျက်နှာတွင် သင့်အလုပ်သတိပေးချက်ကိုပြင်ပြီး ထပ်မံကြိုးစားပါ။
Global Technology Co., Ltd (GlobalNet)
လမ်းမတော် | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
22 Apr 2024
• ၁၀ တန်းအောင် (သို့) ကျောင်းကိစ္စကင်းရှင်းသူဖြစ်ရမည်။ • Customer Complaints များနှင့် အထွေထွေမေးမြန်းဆက်သွယ်မှုများအား ဖုန်းမှတဆင့် Inbound/Outbound Call များဖြင့် Customer များအား ပြန်လည်ဝန်ဆောင်မှုပေးရမည်ဖြစ်သည်။ • လမ်းမတော်မြို့နယ် နှင့် လှိုင်မြို့နယ် တို့တွင် တာ၀န်ထမ်းဆောင်နိုင်ရမည်။
အကျိုးအမြတ်: Benefits -- Basic Salary + Transportation Allowances + Attendance Bonus + Family Package & Other.
တင်သောနေ့: 22 Apr 2024
JobNet Corporate
စမ်းချောင်း | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
05 Apr 2024
JobNet.com.mm သည် ဝန်ထမ်းစုဆောင်းရေး စနစ်များကို ဒစ်ဂျစ်တယ်စနစ်ဖြင့် customerများအား လွယ်ကူချောမွေ့စေရန် ကူညီပေးနိုင်ရန် ရည်ရွယ်သည့် နည်းပညာလုပ်ငန်းတစ်ခုဖြစ်သည်။ လုပ်ငန်းတာဝန်သတ်မှတ်ချက်: ယခုခေါ်ဆိုထားသော လစ်လပ်ရာထူးသည် customerများအား များစွာသော အထောက်အပံများရရှိစေရန် ကျွန်ုပ်တို့၏ Call Center အဖွဲ့တွင်ပါဝင်ရန် ထူးခြားသောအခွင့်အရေးဖြစ်သည်။ သင်ဆောင်ရွက် လုပ်ဆောင်ရမည့် အဓိကတာဝန်များသည် အောက်ပါအတိုင်းဖြစ်သည်။ အဝင်နှင့်အထွက်ဖုန်း ခေါ်ဆိုမှုများကို သတ်မှတ်ထားသော scripts များကို အသုံးပြု၍ အချိန်မီ စီမံဆောင်ရွက်ရန် Customerများ၏ လိုအပ်ချက်များကို ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးရန် Customerများနှင့် ကောင်းမွန်သော ဆက်ဆံရေးကို တည် ဆောက်ရန် အသင်း၏ လစဉ် Target များကို ထိရောက်အောင်ဆောင်ရွက်ရမည်။
အကျိုးအမြတ်: -
တင်သောနေ့: 05 Apr 2024
Southern Myanmar Co.,Ltd
လှိုင် | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
25 Mar 2024
အခြေခံလူသုံးကုန်၊စားသောက်ကုန်ပစ္စည်းလုပ်ငန်း Sales နှင့် Customer Service အတွေ့အကြုံရှိသူဦးစားပေးမည်။ သွက်လက်၍လုပ်ငန်းကိုစိတ်ပါတင်စားသူ၊ ဆက်ဆံရေးပြေပြစ်ပြီး၊ အသင်းအဖွဲ့စိတ်ဓာတ်ရှိသူဆိုသည်မှာ မည်သို့သောသူကိုရည်ညွှန်းကြောင်း အနည်းဆုံး၅မိနစ်ခန့် ဥပမာဖြင့်ရှင်းပြပေးနိုင်ရမည်။ Computer Basic (Pyidaungsu) ဖြင့်ကျွမ်းကျင်စွာရိုက်နိုင်ရမည်။
အကျိုးအမြတ်: Rewards for over performance
တင်သောနေ့: 25 Mar 2024
RnR - Rhythm & Rhymes
ကျောက်တံတား | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
ဒီနေ့
Customer Complaints များ နှင့် အထွေထွေမေးမြန်းဆက်သွယ်မှုများအား Inboud/outbound နှင့် Facebook Page ၏ Messenger မှတဆင့်သော်လည်းကောင်း၊ Viber မှသော်လည်းကောင်း Customer များအား ပြန်လည်ဝန်ဆောင်မှုပေးရပါမည်။
အကျိုးအမြတ်: *အချိန်ပိုကြေး *စွမ်းဆောင်ရည်အတွက်ဆုလာဘ်များ
တင်သောနေ့: ဒီနေ့
Polestar Services Co.,Ltd
ဗဟန်း | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
08 Apr 2024
- CV forms များ လက်ခံရမည်။ - CV forms များအား Japanese Languageဖြင့် ပြန်လည် စာရင်းသွင်း သိမ်းဆည်းရမည်။ - Customer Services ပေးရမည်။ Phone inquiry ကောင်းမွန်စွာ ဖြေဆိုနိုင်ရမည်။ - Japanese Languageဖြင့် စကားပြောခြင်း၊ စာရေးသားခြင်းတို့ ပြုလုပ်ရမည်။ - Office Staff နှင့်ပတ်သက်သော လုပ်ငန်းများ လုပ်ကိုင်ရမည်။
အကျိုးအမြတ်: Yearly Bonus
တင်သောနေ့: 08 Apr 2024
MGL Express by Magnate Group Logistics
မရမ်းကုန်း | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
14 Mar 2024
Customer Complaintများကို ကိုင်တွယ်ဖြေရှင်းနိုင်ရမည်။ Customerများအပေါ် အပြုသဘောဆောင်သော၊ စာနာနားလည်မှုနှင့် ပရော်ဖက်ရှင်နယ်သဘောထားကို အချိန်တိုင်းထိန်းသိမ်းရမည်။ Customerများ၏ စိတ်ကျေနပ်မှုကို အာမခံပြီး ပရော်ဖက်ရှင်နယ်ဆန်စွာ ပံ့ပိုးကူညီမှုကို ပေးဆောင်ပါ။ Telephone ဖြေကြားပေးခြင်း။ Software များအသုံးပြူ၍ data entry လုပ်ဆောင်ရမည်။
အကျိုးအမြတ်: Yearly Bonus Yearly increment incentive program
တင်သောနေ့: 14 Mar 2024
KBZ Bank
ဇမ္ဗူသီရိ | နေပြည်တော် နေပြည်တော်
Customer Service Officer for NayPyiTaw Understanding of customer satisfaction with service centric minded. Delivering with high level of customer service with online solution. The main duty of Centralized Operations Officer will be responsible for providing excellent Staff/Internal Customers queries in different channels at Helpdesk such as incoming calls/ outbound calls, email and helpdesk as per daily productivity target and guidelines. KEY RESPONSIBILITIES Handle Staff/Internal Customers queries, requests and complaints via any channel (Email / Web based interactions in addition to Phone Calls) Answer all calls according to standard operating procedures and call handling scripts. Follow up and resolve Staff/Internal Customers complaints Provide Staff/Internal Customers with accurate product and service information and proper call handling soft skills. Up to date learning and research requiring information using available resources provided Identify, highlight and escalate priority issues and VOCs to Superior. Escalate or route calls to appropriate superior when necessary. Document and tag all call category types information according to standard operating procedures in CRM. Able to hit the daily productivity target basis on duty assigned per channel. Effective knowledge and usage of systems used in resolving customer’s requests or complaints. Work with positive mind set, respect and teamwork. Flexible to work on-shift assignment if required.
အကျိုးအမြတ်: Bonus + Uniform
Wepozt Company Limited
ချမ်းအေးသာဇံ | မန္တလေးတိုင်း မန္တလေးတိုင်း
06 Mar 2024
Hotline ဖုန်းအ၀င်များအား မှန်ကန်တိကျစွာ ဖြေကြားပေးရန်။ · ဖုန်းအ၀င်များမှ တက်လာသည့် case များကို သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့် ချိတ်ဆက်၍ အချိန်နှင့်တပြေးညီ ဖြေရှင်းဆောင်ရွက်ပေးရန်။ · Customers များနှင့် ကောင်းမွန်သော relationship ပြုလုပ်ရန်။ · Client များမှ အတည်ပြုခိုင်းထားသော ကိစ္စရပ်များကို သက်ဆိုင်ရာဌာနများနှင့် ချိတ်ဆက်လုပ်ဆောင်ပေးရန်။ Small complain များကို by name ဖြင့်ကိုင်တွယ်ဖြေရှင်းရန်။ ချမ်းအေးသာဇံ၊ မန္တလေးတိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Customer Service (သို့မဟုတ် ဖုန်းဖြင့်ဝန်ဆောင်မှုပေးသူ) ရာထူး 10 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံမရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
အကျိုးအမြတ်: နားရက် တပက်တရက် ယူနီဖောင်းစီစဉ်ပေးသည်။
တင်သောနေ့: 06 Mar 2024
Samsung Pharm-Kor Co.,Ltd
28 Feb 2024
မရမ်းကုန်း၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Customer Service Phone Operator (သို့မဟုတ် ဖုန်းဖြင့်ဝန်ဆောင်မှုပေးသူ) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံမရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။ ၉မိုင်အနီးရှိ Korean Health Supplement Company တွင် လုပ်ကိုင်ရန် Customer Service Operator (Female- 3) - သက်ဆိုင်ရာလုပ်ငန်းအတွေ့အကြုံရှိသူ ဦးစားပေးမည် - စိတ်ရှည်သည်းခံပြီး Customer complaint တွေကို လိမ်မာပါးနပ်စွာ ကိုင်တွယ်ဖြေရှင်းတတ်ရမည် - Product အကြောင်း ကောင်းမွန်စွာရှင်းပြတတ်ရမည်။ - လူမှုဆက်ဆံရေးကောင်းမွန်သူဖြစ်ရမည် - ယဉ်ကျေးချိုသာစွာ စကားပြောဆက်ဆံတတ်ရမည် - ရေရှည်လက်တွဲလုပ်ကိုင်နိုင်သူဖြစ်ရမည် - ငွေစာရင်းများပြုလုပ်စစ်ဆေးတတ်ရမည် - 9မိုင် နှင့် အနီးတဝိုက်တွင်နေထိုင်သူ ဦးစားပေးမည် အလုပ်ချိန် (မနက် ၈း၃၀ - ညနေ ၅း၃၀) (တနင်္လာ မှ စနေနေ့တဝက်)
အကျိုးအမြတ်: - နေ့လည်စာ - ကော််မရှင်
တင်သောနေ့: 28 Feb 2024