English
နောက်ထပ်အလုပ်ကမ်းလှမ်းချက်များရယူပါ
ယခု App ကိုဒေါင်းလုပ်ဆွဲပါ!
လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုဆိုင်ရာအကူ အလုပ် 15 ခုရှာတွေ့ပါသည်။
စဉ်၍ကြည့်သည်:
ယနေ့ မြန်မာနိုင်ငံ တွင် ထိပ်တန်း လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုဆိုင်ရာအကူ အလုပ်အကိုင်များ။ Alote.com.mm တွင် နောက်ဆုံး လစ်လပ်နေရာများအတွက် အလုပ်ရှင်များထံ တိုက်ရိုက်လျှောက်ထားပါ။
စစ်၍ကြည့်သည်:
အလုပ်အမျိုးအစား
တည်နေရာ
လုပ်ငန်းအမျိုးအစား
လုပ်သက်အဆင့်
ဆုများ
အနိမ့်ဆုံး လစာ
Repat / Expat
အလုပ်များ ရယူရန်...
နောက်ထပ်အလားတူအလုပ်များ တင်သောအခါ သင့်အားအကြောင်းကြားပါလိမ့်မည်။
ကျေးဇူးပြု၍ အလုပ်သတိပေးချက်စာမျက်နှာတွင် သင့်အလုပ်သတိပေးချက်ကိုပြင်ပြီး ထပ်မံကြိုးစားပါ။
ITM Group of Companies
အင်းစိန် | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
19 Apr 2024
မော်တော်ယာဉ်နှင့် ပတ်သက်သည့်ကိစ္စရပ်များ ဆောင်ရွက်နိုင်သူ ဖြစ်ရမည်။ အပတ်စဉ်၊ လစဉ် စာရင်းများပြုစု၍ Report တင်ခြင်း ဆောင်ရွက်နိုင်သူ ဖြစ်ရမည်။ မော်တော်ယာဉ်အသုံးပြုမှုလမ်းကြောင်းများ စီစဉ်ခြင်း ဆောင်ရွက်နိုင်သူ ဖြစ်ရမည်။ GPSများစစ်ဆေးခြင်း နှင့် မော်တော်ယာဉ်သက်တမ်းတိုးခြင်း ကိစ္စများ ဆောင်ရွက်နိုင်သူ ဖြစ်ရမည်။
အကျိုးအမြတ်: - ရက်မှန်ကြေး ခံစားခွင့်ရှိသည်။ - ဖယ်ရီ စီစဉ်ပေးသည်။ - မနက် (၉)နာရီ မှ ညနေ (၅:၃၀) (Mon to Sat)
တင်သောနေ့: 19 Apr 2024
Polestar Services Co.,Ltd
ဗဟန်း | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
08 Apr 2024
- CV forms များ လက်ခံရမည်။ - CV forms များအား Japanese Languageဖြင့် ပြန်လည် စာရင်းသွင်း သိမ်းဆည်းရမည်။ - Customer Services ပေးရမည်။ Phone inquiry ကောင်းမွန်စွာ ဖြေဆိုနိုင်ရမည်။ - Japanese Languageဖြင့် စကားပြောခြင်း၊ စာရေးသားခြင်းတို့ ပြုလုပ်ရမည်။ - Office Staff နှင့်ပတ်သက်သော လုပ်ငန်းများ လုပ်ကိုင်ရမည်။
အကျိုးအမြတ်: Yearly Bonus
တင်သောနေ့: 08 Apr 2024
Aye Nyein Thar Company Limited
ဒဂုံမြို့သစ်ဆိပ်ကမ်း | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
01 Apr 2024
ဒဂုံမြို့သစ်ဆိပ်ကမ်း၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Operation Staff (သို့မဟုတ် လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုဆိုင်ရာအကူ) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
အကျိုးအမြတ်: Enjoyable work environment
တင်သောနေ့: 01 Apr 2024
Easy Entry International Visa Service
ကြည့်မြင်တိုင် | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
28 Mar 2024
Facilitate the visa application process for clients Maintain accurate records of visa applications and statuses Coordinate with embassies, consulates, and other relevant authorities Stay updated on visa regulations and policies Provide exceptional customer service to clients Perform other administrative tasks as assigned
အကျိုးအမြတ်: Lunch allowance provided Tea time & snack Transportation allowance provided Bonus based on performance Trip incentives
တင်သောနေ့: 28 Mar 2024
TCP Express Delivery Service
တောင်ဥက္ကလာ | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
06 Mar 2024
တောင်ဥက္ကလာ၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Operation Staff (သို့မဟုတ် လုပ်ငန်းလည်ပတ်မှုဆိုင်ရာအကူ) ရာထူး 5 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
အကျိုးအမြတ်: Rewards for over performance
တင်သောနေ့: 06 Mar 2024
Myanmar Distribution Group Co., Ltd.(MDG)
မင်္ဂလာဒုံ | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
23 Apr 2024
မင်္ဂလာဒုံ၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Logistics Assistant ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး ကုန်ပစ္စည်း လက်ခံခြင်း/ ဖြန့်ဖြူးခြင်း များကို သက်ဆိုင်ရာ Logistics sectorများတွင် ကုမ္ပဏီ မူဝါဒများ၊ စံချိန်စံညွှန်းများနှင့်အညီ လုပ်ဆောင်ရပါမည်။ ဘေးကင်း၍ကျွမ်းကျင်စွာ အမျိုးမျိုးသော MDG ၏ ကုန်ပစ္စည်းများကို လက်ခံပြီး တန်ဖိုးမြှင့် ဝန်ဆောင်မူပေးခြင်း၊ အချိန်မှီ ကုန်ပစ္စည်းပေးပို့ခြင်း တို့ကိုတာဝန်ယူ၍လုပ်ဆောင်ရမည်။ Delivery လုပ်ငန်းစဉ်များ အဆင်ပြေချောမွှေ့အောင် ကျွမ်းကျင်စွာလုပ်ဆောင်ရမည်။ Operation လိုအပ်ချက်နှင့်စံညွှန်းများအတိုင်း Delivery နေရာအသုံးချမူနှင့် လုပ်ငန်းလိုအပ်ချက်များကို လုပ်ဆောင်ခြင်း။ နေ့စဉ် သယ်ယူပို့ဆောင်ရေးလုပ်ငန်းစဉ်များကို မှတ်တမ်းတင်ထားရန်တာဝန်ရှိသည်။
အကျိုးအမြတ်: Social Welfare + Overtime Payment + Ferry or Transportation Allowances
တင်သောနေ့: 23 Apr 2024
Samsung Pharm-Kor Co.,Ltd
မရမ်းကုန်း | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
30 Mar 2024
၉မိုင် အနီးရှိ ကိုရီးယား ကုမ္ပဏီတွင် လုပ်ကိုင်ရန် Sales and Marketing Team* ၏ stock ကို တာဝန်ယူရမည် Team ၏ Stock အသုံးနှင့် Stock အကျန်ကို အမြဲစစ်ဆေးပြီး စာရင်းမှတ်ရမည် လိုအပ်သော Stock ကို စစ်ဆေး၍ စာရင်းတိကျစွာဖြင့် ရုံးချုပ်ကို order ပြန်တင်ရမည် Stock အပိုင်း ကို စိတ်၀င်စားပြီး စာရင်းပိုင်း အတွေ့အကြုံရမည်။ Stock Control/ Warehouse Helper/ Store Staff လုပ်ကိုင်ဖူးသူများ ဦးစားပေးမည်။ အနည်းဆုံးအထက်တန်းအောင်မြင်ပြီးသူ, ကျောင်းကိစ္စကင်းရှင်းသူဖြစ်ရမည်။
အကျိုးအမြတ်: - ကော်မရှင် - ရက်မှန်ကြေး
တင်သောနေ့: 30 Mar 2024
First Cosmo Express Co.,Ltd.
ဘားအံ | ကရင်ပြည်နယ် ကရင်ပြည်နယ်
23 Mar 2024
ဘားအံ၊ ကရင်ပြည်နယ်တွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Operation Supervisor ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - မန်နေဂျာ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
အကျိုးအမြတ်: Good Salary Bonus Uniform Provide
တင်သောနေ့: 23 Mar 2024
Alibaba Amusement Co., Ltd
ပုဇွန်တောင် | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
19 Mar 2024
Store အဝင်၊ အထွက်၊ လက်ကျန်စာရင်းများ မှန်ကန်စေရန် ထိန်းညှိဆောင်ရွက်ပေးနိုင်ရမည်။ ကုန်ပစ္စည်းအဝင်အထွက်တိုင်းကို စေ့စပ်သေချာစွာ လုပ်ဆောင်ရမည်။ ကုန်ပစ္စည်းများကို မလိုအပ်သော အပျက်အစီးများ ဖြစ်ခြင်းမှ ထိန်းသိမ်းနိုင်ရမည်။ Account နှင့်တစ်ပတ်တစ်ခါ Transfer စာရွက်များအပ်ပြီး မှန်ကန်ခြင်း ရှိ/မရှိစစ်ဆေးရမည်။ Assistant Manager ၏ ညွှန်ကြားချက်အတိုင်း လိုက်နာဆောင်ရွက်ရမည်။
အကျိုးအမြတ်: - ထမင်းစရိတ်+လမ်းခရီးစရိတ်+ဖုန်းဘေ - လုပ်သက်နှစ်ဘောနပ် - KPI
တင်သောနေ့: 19 Mar 2024
Beyond Group of Companies
လှိုင်သာယာ | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
07 Mar 2024
ပစ္စည်း အဝင်/အထွက်များအား စာရင်းပြုစုခြင်းနှင့် မြေပြင်လက်ကျန်စာရင်းများအား စစ်ဆေးခြင်းကို တိကျမှန်ကန်စွာပြုလုပ်ပေးနိုင်ရပါမည်။ မိမိ အထက် senior များက သင်ကြားပြသမှုများအား နာခံသင်ယူလိုစိတ်ရှိပြီး Teamwork ဖြင့် အလုပ် လုပ်ကိုင်နိုင်သောသူ ဖြစ်ရမည်။
အကျိုးအမြတ်: Attractive salary package
တင်သောနေ့: 07 Mar 2024
Aung Hein Min Company Limited
Job Descriptions for Admin Staff 1. Implementing to Advance, Payment & Claim Processes by daily, weekly and monthly 2. Prepare monthly expense bills of office and MD & AMD’s expenses in time 3. Operates and maintains office equipment, including printers, copiers, air-coned., generator, etc. 4. Assist to Admin Manager and support other administrative staff to ensure efficient operations 5. Manages calendars for senior staff, including making travel arrangements 6. Check firefighting protection equipment the management of potential safety and security issues in accordance with the compliance guidelines 7. Assist for collecting the office assets data and its maintenance as needed
အကျိုးအမြတ်: အချိန်ပိုကြေး ရရှိခြင်း ခရီးစာရိတ်များ ရရှိခြင်း အသက်အာမခံများ ရရှိခြင်း
ASA Microfinance (Myanmar) Co.,Ltd
ASA Microfinance (Myanmar) Ltd. ရုံးချုပ်သည် မင်္ဂလာဒုံမြို့နယ်တွင် တည်ရှိပြီး မြန်မာနိုင်ငံတစ်ဝှမ်းရှိ အသေးစားငွေရေးကြေးရေး လုပ်ငန်းကို ဘဏ်ခွဲ ၉၆ ခုဖြင့် လည်ပတ်ဆောင်ရွက်လျက်ရှိသည်။ - Clientများနှင့်တွေ့ဆုံပြီး ၎င်းတို့၏လိုအပ်ချက်များကိုမှန်ကန်စွာဆုံးဖြတ်ရန် ကူညီခြင်းနှင့် မှန်ကန်သောချေးငွေကို အကြံပြုပေးရမည်။ - လျှောက်ထားသူများအား စည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များ၊ ငွေပေးချေမှုနှင့် အတိုးနှုန်းများအကြောင်း အသိပေးရမည်။ - ချေးငွေအကြောင်းကို လျှို့ဝှက်ထားခြင်းဖြင့် Clientများ၏ယုံကြည်မှုကို ထိန်းသိမ်းရမည်။ - Clientများ၏ မေးခွန်းများနှင့် တောင်းဆိုမှုများကို ပြန်လည်ဖြေကြားပေးခြင်း။ - ကြီးကြပ်ရေးမှူး/ ဘဏ်ခွဲမန်နေဂျာနှင့်အတူ ကိစ္စရပ်များကို ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ခြင်း။ - ရုံးခွဲမန်နေဂျာမှပေးအပ်သော အခြားတာဝန်များကို ထမ်းဆောင်ရမည်။ - အသေးစားငွေရေးကြေးရေးဝန်ထမ်းအဖြစ် ဆောင်ရွက်ရန် - အချက်အလက်များစစ်ဆေးခြင်း၊ ငွေပေးချေခြင်းနှင့် စုဆောင်းခြင်း။ - အိမ်တိုင်ရာရောက် ဝန်ဆောင်မှုပေးနိုင်ရမည်။ English Version Head Office of ASA Microfinance (Myanmar) Ltd. is in Mingaladon Township. We are operating the Microfinance industry around Myanmar by operating 96 branches. - Meet with clients to determine their needs and recommend the right loan to help and achieve their goals - Informs applicants on tern, payment and interest rates. - Maintain client’s confidence by keeping loan information confidential. - Helps clients by answering questions; responding to requests. - Refers and discusses matters with the Supervisor/ Branch Manager. - Performs the other duties as assigned by Branch Manager. - Perform as Microfinance staff - physical check, disbursement & collection. - can give the door to door service.
အကျိုးအမြတ်: - ဝန်ထမ်းသစ်များကို ကြိုဆိုပါတယ် - အဆောင်စီစဉ်ပေးသည် - နှစ်အလိုက် ဆုကြေး (Bonus)ရှိသည် - နှစ်အလိုက် နှစ်တိုးလစာခံစားခွင့်ရှည်
KBZ Bank
ဇမ္ဗူသီရိ | နေပြည်တော် နေပြည်တော်
14 Mar 2024
Customer Service Officer for NayPyiTaw Understanding of customer satisfaction with service centric minded. Delivering with high level of customer service with online solution. The main duty of Centralized Operations Officer will be responsible for providing excellent Staff/Internal Customers queries in different channels at Helpdesk such as incoming calls/ outbound calls, email and helpdesk as per daily productivity target and guidelines. KEY RESPONSIBILITIES Handle Staff/Internal Customers queries, requests and complaints via any channel (Email / Web based interactions in addition to Phone Calls) Answer all calls according to standard operating procedures and call handling scripts. Follow up and resolve Staff/Internal Customers complaints Provide Staff/Internal Customers with accurate product and service information and proper call handling soft skills. Up to date learning and research requiring information using available resources provided Identify, highlight and escalate priority issues and VOCs to Superior. Escalate or route calls to appropriate superior when necessary. Document and tag all call category types information according to standard operating procedures in CRM. Able to hit the daily productivity target basis on duty assigned per channel. Effective knowledge and usage of systems used in resolving customer’s requests or complaints. Work with positive mind set, respect and teamwork. Flexible to work on-shift assignment if required.
အကျိုးအမြတ်: Bonus + Uniform
တင်သောနေ့: 14 Mar 2024
Shine [Factory] [Shine Laundry Ltd.]
12 Mar 2024
ဗဟန်း၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Operation Staff (Flatwork Ironer) (သို့မဟုတ် စက်ကြီးများဖြင့် မီးပူတိုက်ခြင်း) ရာထူး 3 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံမရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
အကျိုးအမြတ်: -လစဉ် Allowance 30000 ကျပ်ရှိသည်။ -အချိန်ပိုကြေးရှိသည်။ -အစမ်းခန့်ကာလပြီးဆုံးပါက လစာတိုးမြှင့်ပေးမည်။ -အဆောင်တွင် နေထိုင်လိုပါက အဆောင်စီစဉ်ပေးသည်။
တင်သောနေ့: 12 Mar 2024
La Pyi Wun Co.,Ltd
ဒဂုံ | ရန်ကုန်တိုင်း ရန်ကုန်တိုင်း
29 Feb 2024
Prepares asset, liability, and capital account entries by compiling and analyzing account information. Documents financial transactions by entering account information. Recommends financial actions by analyzing accounting options. Summarizes current financial status by collecting information; preparing balance sheet, profit and loss statement, and other reports. Substantiates financial transactions by auditing documents. Maintains accounting controls by preparing and recommending policies and procedures. Guides accounting clerical staff by coordinating activities and answering questions. Reconciles financial discrepancies by collecting and analyzing account information. Secures financial information by completing data base backups. Maintains financial security by following internal controls. Prepares payments by verifying documentation, and requesting disbursements. Answers accounting procedure questions by researching and interpreting accounting policy and regulations. Complies with federal, state, and local financial legal requirements by studying existing and new legislation, enforcing adherence to requirements, and advising management on needed actions. Prepares special financial reports by collecting, analyzing, and summarizing account information and trends. Maintains customer confidence and protects operations by keeping financial information confidential. Maintains professional and technical knowledge by attending educational workshops; reviewing professional publications; establishing personal networks; participating in professional societies. Accomplishes the result by performing the duty. Contributes to team effort by accomplishing related results as needed.
အကျိုးအမြတ်: *Bonus *Meal Allowance *Overtime Payments *Reward for over performance
တင်သောနေ့: 29 Feb 2024