မြန်မာ
Get more Job Offers...
Download the App now!
Filter By:
Job Function
Location
Industry
EXP: LEVEL
AWARDS
Minimum Salary
Repat / Expat
1,104 Found & More Posts
1,104Found & More Posts
Sort by
Sort by:
You will notified when more similar jobs are posted.
Please update your Job Alert dashboard and try again.
Shwe Food Production
Hlaingtharya | Yangon Yangon
12 Aug 2025
ဝင်စာ/ထွက်စာ များ ပြင်ဆင်ခြင်း၊ ထိန်းသိမ်းခြင်း စာရွက်စာတမ်းများ ပြင်ဆင်ခြင်း၊ မှတ်တမ်းတင် သိမ်းဆည်းခြင်း ရုံးပိုင်းဆိုင်ရာ သတင်းအချက်အလက်များ မှတ်တမ်းတင် သိမ်းဆည်းခြင်း ပုံသေပိုင်ပစ္စည်းများ (Fixed Assets) နေရာချထားခြင်း၊ မှတ်တမ်းတင်ခြင်း၊ ထိန်းသိမ်းစောင့်ရှောက်ခြင်း ဧည့်သည် အဝင်/အထွက် လက်ခံဆောင်ရွက်ခြင်း၊ မှတ်တမ်းထားရှိခြင်း ရုံးတွင်း အထွေထွေ စီမံခန့်ခွဲရေးကိစ္စများ ဆောင်ရွက်ခြင်း
Benefits: ဖယ်ရီ အကြိုအပို့ရှိမည် လစာကောင်းမွန်သည် အရည်အချင်းပေါ်မူတည်၍ အကျိုးခံစားခွင့်ရှိမည်
Posted: 12 Aug 2025
Best Steel Furniture
11 Aug 2025
လှိုင်သာယာ၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Admin (သို့မဟုတ် စီမံရေးရာ၊ အလုပ်သမား နှင့် စာရင်းအင်း ၀န်ထမ်း) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။ အစိုးရအလုပ်ပိတ်ရက်အကုန်ပိတ်ပါတယ် အလုပ်ချိန်က ၈း၀၀ နာရီကနေ ၄း၂၀ အထိ Ferry ရှိပါသည်။ gender Male & Female
Benefits: -
Posted: 11 Aug 2025
STAR SHIELD CUSTOMS SERVICES AGENCY COMPANY LIMITE
28 Aug 2025
လှိုင်သာယာ၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် HR ASsistant (သို့မဟုတ် စီမံရေးရာ၊ အလုပ်သမား နှင့် စာရင်းအင်း ၀န်ထမ်း) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံမရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
Benefits: Enjoyable work environment
Posted: 28 Aug 2025
24 Sep 2025
မိမိတာဝန်ယူထားသော နယ်မြေ/ဧရိယာ ၏ ဖြန့်ချီရေး ကိုယ်စားလှယ် (Area Distributors) များထံ မှ ကုန်အမှာများကို လက်ခံခြင်း (Receiving Sale Orders) လက်ခံရရှိသော Sale Order များကို သတ်မှတ်ထားသော လုပ်ထုံးလုပ်နည်း (SOP) များအတိုင်း ဆက်လက်ဆောင်ရွက်ခြင်း ဝယ်သူများထံသို့ ၎င်းတို့မှာကြားသည့်တိုင်း ပို့ဆောင်ပေးရန် သက်ဆိုင်ရာ ကုန်လှောင်ရုံ (Warehouse) များနဲ့ ချိတ်ဆက်ဆောင်ရွက်ခြင်း ရရန်ရှိ အကြွေးများ (Credits) ကို Area Sale Representative / Supervisor နဲ့ ပူးပေါင်းချိတ်ဆက်၍ ကောက်ခံခြင်း ကုန်လှောင်ရုံ (Warehouse) နှင့် ငွေစာရင်းဌာန (Accounting) တို့ထံကို ပေးပို့ရမည့် သတင်းချက်အလက်များ ပုံမှန်ပေးပို့ခြင်း မိမိ နယ်မြေအတွက် လုပ်ဆောင်ရသော ကြော်ငြာ / POSM (Point of Sale Materials) များ၏ မြေပြင် စာရင်း၊ Warehouse လက်ကျန် နှင့် ဆိုင်ပေါ်ရောက် စာရင်း တို့ကို မှတ်တမ်းထိန်းသိမ်းခြင်း
Benefits: Ferry အကြို/အပို့ရှိမည် လစာ ကောင်းမွန်သည် Sales Incentives ခံစားခွင့်ရှိမည်
Posted: 24 Sep 2025
Mother Smile Company
18 Sep 2025
လှိုင်သာယာ၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Office Staff (သို့မဟုတ် အချက်အလက်ရေးသွင်းသူ) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
Posted: 18 Sep 2025
San Kaung Industry Limited
အဆိုင်းဝင်လျှင် အဌါး Tool ပစ္စည်းများကို စာရင်းကောက်ယူခြင်း။ Receive Report စာအုပ်တွင် နေ့စဉ် လက်ခံရရှိသော စာရင်းများ ရေးသွင်းခြင်း။ လာရောက်ထုတ်ယူ/အပ်နှံသော ပစ္စည်းများကို စီစစ်၍ ထုတ်ပေး/လက်ခံခြင်း။ ပြင်ပသို့ ပို့ဆောင်သော ပစ္စည်းများကို စာရင်းနှင့်တကွ ဆောင်ရွက်ခြင်း၊ အချက်အလက်များကို ကူညီစစ်ဆေးခြင်း။ အရေးကြီးသော စာရွက်စာတမ်းများကို မှတ်တမ်းတင်ခြင်း။ (ကုန်ဝင်/ကုန်ထုတ်/ Tool ပစ္စည်းဌါး) စတို၏ အထွေထွေလုပ်ငန်းများ ဆောင်ရွက်ခြင်း။(ဘရိတ်ဓားညှပ်၊ အဝတ်စဖြတ်၊ ဆိုဒ်ပြောင်း/OH ကျ ပစ္စည်းများအား စီစစ်ခြင်း၊ အောက်ထပ်စတိုတွင် ပစ္စည်းများကို ဖြည့်တင်းခြင်း။) အခြားဌာနများနှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ခြင်း။
KBZ Bank
Duties and requirements Operate daily activities under the guidance of respective In-charge.The employee ensures the stocks management and supply. Able to perform the petty cash claim process with the finance team and must have accounting experience. Ensure the data recording, enrollment and retention. Ability to arrange and execute all given tasks in the working environment in a timely manner. Checking the correctness of purchased items with the(Invoice/DO). Receiving goods and make an accurate inventory and keep it organized in the warehouse. Responsible for ensure accurate inventory list and issue of materials for supply. Supply office materials to relevant employees with records and arrange to purchase required materials regularly. Regular checking to types of material, quantities, stock balances in the warehouse. Preparing Movement Order Forms for office use for the staff travel according to business needs and liaise with the Finance Team to request advance expenses and claim the expenses. Proper preparation and maintenance the documents to submit on the SAP system for general expenses and responsible to cash withdrawals and deposits back to the finance team for cash balance. Responsible for maintaining fixed asset records for general equipment used by the department. Arranging car routes for the transportation of goods from highway terminals for district branches and departments. Arrange the vehicles usage for the department operations and maintain the necessary record. Arrange the systematic records to fuel purchase and consumption of generator fuel and make the expenses claim process with the finance team. Liaise with relevant departments for ferry and office uniforms arrangements for team members. Responsible for general maintenance procedures within the office building environment. Take record for office attendance and leave of the team members. Must be able to carry out for the day-to-day operations of the other Inventory related processes if necessary. Strong communication skills and able to communicate with employees on a regular basis effectively. Best service support to entire organization users and priority for customer satisfaction. Receiving phone calls and explaining operations process. Performs assigned duties and reports completion to Line Manager in a timely manner.
Benefits: Quarterly Bonus Others Allowance Ferry Provided Uniform Provide Health Care Insurance Sat,Sun and Gazette Day Off
Bright Corner
Tamwe | Yangon Yangon
25 Sep 2025
Content များရေးသားခြင်းနှင့် Post တင်ခြင်း။ လစဥ် Content calendar ရေးဆွဲခြင်း ၊ Tiktok Schedule များနှင့် လစဥ်လုပ်ငန်းအစီအစဥ်များ ရေးဆွဲပြီး MD သို့ တင်ပြခြင်း။ အကောင်အထည်ဖော်ဆောင်ရွက်ခြင်းနှင့် တီထွင်ဆန်းသစ်ဖန်တီးခြင်း။ ဆိုရှယ်မီဒီယာကြော်ငြာများဖန်တီးခြင်းနှင့် စီမံခန့်ခွဲခြင်း။ သတင်းလွှာများ (newsletters) ၊ အရောင်းမြှင့်တင်ရေး အီးမေးလ်များ ဖန်တီးခြင်းနှင့် ပေးပို့ခြင်း။ Digital Marketing ၏ နောက်ဆုံးပေါ် ခေတ်ရေစီးကြောင်းများ ၊ ကိရိယာများ (Tools)နှင့် နည်းပညာများကို အမြဲမပြတ် လေ့လာသင်ကာ စျေးကွက်ပြောင်းလဲမှုများနှင့်အညီ မဟာဗျူဟာများကို လိုက်လျောညီထွေပြောင်းလဲခြင်း။
Benefits: _
Posted: 25 Sep 2025
BB Food Myanmar
Yankin | Yangon Yangon
အလုပ်အကိုင် ကြေငြာခြင်း၊ CV စစ်ဆေးခြင်း၊ အင်တာဗျူး ခေါ်ယူခြင်းနှင့် ဝန်ထမ်းအသစ်များ ခန့်အပ်ခြင်း ဝန်ထမ်းအသစ်များအား Company policy, employment contract စသည်တို့ကိုသေချာရှင်းလင်းပြောပြရန်နှင့် စာချုပ်ချုပ်ဆိုခြင်း ဝန်ထမ်းမှတ်တမ်းများနှင့် HR Database များ ထိန်းသိမ်းခြင်း Fingerprint data များယူ၍ အလုပ်ပျက်/ခွင့်မှတ်တမ်းများ စစ်ဆေးထိန်းသိမ်းခြင်း အကြောင်းကြားခြင်း ဝန်ထမ်းဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်ရေး၊ သင်တန်းများ၊ စိတ်အားထက်သန်မှု လှုံ့ဆော်မှု လှုပ်ရှားမှုများလုပ်ဆောင်ရန် အကြံပြုခြင်း အလုပ်သမားဥပဒေများနှင့် HR မူဝါဒများကိုလိုက်နာနိုင်ရန် သေချာစေရန် စောင့်ကြည့်ခြင်း ရုံးအတွင်း လိုအပ်သည်များကို စီမံခန့်ခွဲခြင်း၊ ပစ္စည်းများဝယ်ယူခြင်း ထမ်းသိမ်းခြင်း နှင့် ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းမှုများ ကြီးကြပ်ရန် ကုန်ပေးသူများ၊ ဝန်ဆောင်မှု ပေးသူများ၊ ထောက်ပံ့သူများနှင့် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ရန် ရုံးပစ္စည်းများ၊ ကိရိယာများနှင့် အဆောက်အဦးများကို စနစ်တကျ စီမံရန် ခရီးသွားစီစဉ်ခြင်း၊ အစည်းအဝေး စီစဉ်ခြင်း၊ အစီအစဉ်/ပွဲများကိုတာဝန်ယူဆောင်ရွက်ခြင်း Documentation and reporting to directors
Benefits: Twice a year appraisal Happy Working environment Yearly bonus and saving benefits Providing 3 meals a day accommodation arrangement 24 hr မီးရ
GURU International School
Sanchaung | Yangon Yangon
23 Sep 2025
စမ်းချောင်း၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် HR (သို့မဟုတ် စီမံရေးရာ၊ အလုပ်သမား နှင့် စာရင်းအင်း ၀န်ထမ်း) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။ Admin Operation Process များ စီမံဆောင်ရွက်နိုင်ရမည်။ All Preocess Report များကို BOD အား Report တင်ရပါမည်။
Posted: 23 Sep 2025
Tint Sabei Trading Co.,Ltd
Pazundaung | Yangon Yangon
19 Sep 2025
🔸အရောင်းနှင့် ပတ်သက်သော အလုပ်များ လုပ်ဆောင်ပေးရမည် 🔸လုပ်ငန်း၏ သွင်းကုန် / ထုတ်ကုန် လုပ်ငန်းများကို အထက်လူကြီးနှင့်အတူ လုပ်ပေးရမည် 🔸Sale team နှင် ရံဖန်ရံခါ အပြင်သို့ လိုက်ရမည်
Benefits: အလုပ်ချိန် (8:30AM to 5:00PM) စနေ၊ တနင်္ဂနွေ နဲ့ အစိုးရ ရုံးပိတ်ရက် ပိတ်ပေးပါတယ်။
Posted: 19 Sep 2025
Local Pharmaceutical Leading Company
Mingalartaungnyunt | Yangon Yangon
Recruitment & onboarding process (CV screening, interviews, appointment) planning Posting job vacancies. Arranging interview and hiring process. Contact orientation for new employees. Staff training for existing employees. Employee personal profiles and records must be updated regularly and accurately. Manage attendance records and processing payroll, SSB, TA calculation. Attendance/Leave/late mins systemic checking Accurately conducting Probation and Annual Performance Appraisals Developing HR Policies and SOPs successfully Implement Company Rules & Regulations Warning letter issued in case of violation of rules Develop HR policies, procedures and documentation. Systematically managing incoming/outgoing documents from the office Purchasing and maintaining office equipment, and maintaining Fixed Assets. Checking office vehicle and delivery routes. Office building cleaning, cleaner management Work according to the instructions of the Manager
Optima Medica Co.,Ltd
15 Sep 2025
• အထွေထွေအုပ်ချုပ်ရေး ရုံးသုံးပစ္စည်းများ စာရင်းသွင်းထားခြင်း၊ ညှိနှိုင်းဝယ်ယူခြင်းနှင့် ဝေငှပေးခြင်းများ စီမံခန့်ခွဲရမည် ရုံးသန့်ရှင်းသပ်ရပ်မှု၊ စည်းကမ်းဖြင့် စုဆောင်းထားမှု၊ လုပ်ဆောင်နိုင်စွမ်းတို့ကို ထိန်းသိမ်းထားရမည် ကုန်သွယ်သူများ၊ ဝန်ဆောင်မှုပေးသူများ၊ အဆောက်အဦးစီမံခန့်ခွဲမှုတို့နှင့် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ရမည် • စာရွက်စာတမ်းနှင့် မှတ်တမ်းများ ရုံးဖိုင်များ၊ စာများနှင့် မှတ်တမ်းများကို ပြင်ဆင်၊ စုဆောင်းထား၍ ထိန်းသိမ်းရမည် ဒေတာထည့်သွင်းခြင်း၊ စကင်ဖတ်ခြင်း၊ စာရွက်စာတမ်းဖိုင်သိမ်းခြင်းတို့ကို ဆောင်ရွက်ရမည် စာများ၊ အစီရင်ခံစာများ၊ အစည်းအဝေးမှတ်တမ်းများရေးဆွဲရာတွင် ကူညီရမည် • ဆက်သွယ်ညှိနှိုင်းမှု ဖုန်းခေါ်ဆိုမှုများ၊ အီးမေးလ်များနှင့် အခြားမေးမြန်းမှုများကို ဖြေကြား၍ ညွှန်ပြပေးရမည် အစည်းအဝေးများ၊ ချိန်းဆိုမှုများ၊ ခရီးစဉ်စီစဉ်မှုများကို အချိန်ဇယားချခြင်းတွင် ကူညီရမည် ဧည့်သည်များအား ကြိုဆိုကူညီ၍ ရုံးချုပ်ဧည့်ခံဝန်ဆောင်မှုကို လုပ်ဆောင်ရမည် • စီမံခန့်ခွဲမှုနှင့် အလုပ်သမားများအား ထောက်ပံ့မှု မန်နေဂျာများနှင့် ဌာနများကို အုပ်ချုပ်ရေးထောက်ပံ့မှုပေးရမည် လူ့စွမ်းအားအရင်းအမြစ်ဆိုင်ရာ အလုပ်များ (တက်ရောက်မှုမှတ်တမ်း၊ ခွင့်မှတ်တမ်း၊ အသစ်ဝင်လာသူအတွက် ထောက်ပံ့မှု) တွင် ကူညီရမည် ရုံးပွဲများ၊ လေ့ကျင့်သင်ကြားမှုများ၊ ဝန်ထမ်းဆိုင်ရာလှုပ်ရှားမှုများ ညှိနှိုင်းထောက်ပံ့ရမည် • လိုက်နာခြင်းနှင့် အစီရင်ခံခြင်း ရုံးပေါင်းချုပ်စည်းမျဉ်းများနှင့် လုပ်ထုံးလုပ်နည်းများကို လိုက်နာရမည် အခြေခံအစီရင်ခံစာများ၊ ငွေစာရင်းချုပ်များနှင့် အုပ်ချုပ်ရေးသတင်းအချက်အလက်များကို ပြင်ဆင်ရမည် လိုအပ်သည့်အခါ စစ်ဆေးလျှောက်ထားမှုများနှင့် စိစစ်ခြင်းများကို ထောက်ပံ့ရမည်
Posted: 15 Sep 2025
Luck Kabar Trading Company Ltd
Dagon Myothit (East) | Yangon Yangon
ရုံးသုံးပစ္စည်းများနှင့် စက်ပစ္စည်းများအပါအဝင် ရုံးသုံး အရင်းအမြစ်များကို စနစ်တကျ စီမံခန့်ခွဲခြင်း။ ရုံးသုံးစက်ပစ္စည်းများကို လိုအပ်သလို ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းခြင်း သို့မဟုတ် အစားထိုးပစ္စည်းများ ချိန်ညှိပေးခြင်း။ ကုမ္ပဏီအသုံးစရိတ်များကို စနစ်တကျ စီမံခန့်ခွဲခြင်း၊ ဘတ်ဂျက်ကို ချမှတ်ခြင်းနှင့် အလုပ်သမားများ၊ အမှုထမ်းများအတွက် ငွေကြေးဆိုင်ရာ စီစဉ်မှုများ ပြုလုပ်ခြင်း။ ကုမ္ပဏီတင်သွင်းသော ချေးငွေ/အတောင်းအဆိုင်များသည် စည်းမျဉ်းဥပဒေများနှင့် ကိုက်ညီမည့်အခြေအနေရှိ/မရှိ စစ်ဆေးသေချာစေခြင်း။
Benefits: 8:30am to 5:00pm Sunday & public holidays After 3 months : Have sale bonus And daily attendance bonus
Amigos International Co.,Ltd
Thingangkuun | Yangon Yangon
12 Sep 2025
ဖောက်သည်များနှင့် ဆက်သွယ်ခြင်း၊ သူတို့၏လိုလားချက်များကို နားထောင်၍ လုပ်ငန်းနှင့်ကိုက်ညီသော ဈေးနုန်းနှိုင်းယှဉ်လွှာများ တင်ပြခြင်း။ ဌာန၏ ကုန်ပစ္စည်းရောင်းအားကိုမြှင့်တင်ရန် ကူညီပေးခြင်း။ အရောင်းဝန်ထမ်းများ အတွက် လိုအပ်သော အရောင်းအထောက်အကူပြုပစ္စည်းများ ရရှိစေရန် အခြား ဌာနများနှင့် ဆက်သွယ်၍ ကူညီပေးခြင်း။ ဖောက်သည်များထံမှ အရေးပေါ် ဖုန်းခေါ်ဆိုမှုများ၊ အီးမေးလ်များနှင့် မက်ဆေ့ချ်များကို တုံ့ပြန်ဖြေကြားခြင်း။ ဖောက်သည်များ၏ စုံစမ်းမှုများကို ဖြေကြားခြင်း၊ ဈေးနှုန်းများ ပေးပို့ခြင်း၊ အရောင်း မှတ်တမ်းများ သိမ်းဆည်းခြင်း။ ကုန်ပစ္စည်းရောင်းချမှု၊ စျေးကွက် အခြေအနေ၊ စုံစမ်းမေးမြန်းမှုများနှင့် ကုန်ပစ္စည်း ပေးပို့မှုများကို ထိရောက်စွာ ကိုင်တွယ်ရန် အခြားဌာနများနှင့် ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်ခြင်း။
Benefits: နေ့စဉ်စားသောက်စရိတ် ရုံးတက်ဘတ်စ်ကားခ ခရီးစရိတ် ရုံးတက်မှန်စရိတ် ဖုန်းဘေလ် ဘောနပ်စ် အချိန်ပိုလုပ်ခ ခွင့်မယူသည့်ရက်ပြန်အမ်းငွေ အတိုးမဲ့ချေးငွေ
Posted: 12 Sep 2025
Yaung Ni Oo Group of Companies
Hlaing | Yangon Yangon
11 Sep 2025
(၁) အစိုးရလိုင်စင်များ နှင့် မော်တော်ကားလိုင်စင်များ အသစ်လျှောက်ထားခြင်းနှင့် သက်တမ်းတိုးခြင်းများအတွက် အစိုးရရုံးများနှင့် ချိတ်ဆက်လုပ်ဆောင်ရမည်။ (၂) ရန်ကုန်မြို့အတွင်း မော်တော်ယာဉ်အား ကျွမ်းကျင်စွာ မောင်းနှင်နိုင်ရမည်။ (၃) စာရွက်စာတမ်းကိစ္စ ပြင်ဆင်မှုများနှင့် ရုံးရှိပစ္စည်းစာရင်းများအား စာရင်းသွင်းလုပ်ဆောင်ရမည်။ (၄) ရုံးကိစ္စအထွေထွေဆောင်ရွက်ရန် ရုံးပြင်ပသို့ သွားလာလုပ်ကိုင်နိုင်ရမည်။ (၅) လုပ်ငန်းလိုအပ်ချက်အရ ရုံးရှိဝန်ထမ်းများနှင့် ပစ္စည်းများ သွားရောက်ပို့ဆောင်ပေးခြင်းများ ပြုလုပ်ရမည်။ (၆) ကိုယ်ကျင့်တရားကောင်းမွန်ပြီး သွက်လက်ချက်ချာမှုရှိရမည်။
Benefits: လစဉ် လစာခံစားခွင့် လုပ်ငန်းစွမ်းဆောင်ရည်ပေါ်မူတည်၍ ရာထူးတိုး၊ လစာတိုးများ ရှိမည်။
Posted: 11 Sep 2025
Ye HtUt Mobile - Buy / Sell & Trade
08 Sep 2025
တာမွေ၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Junior Digital Marketing Staff (သို့မဟုတ် စျေးကွက်ဆိုင်ရာ ၀န်ထမ်း) ရာထူး 2 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။ Facebook, TikTok နှင့် အခြားလူသုံးများသော Social media များတွင် စိတ်ဝင်စားဖွယ် Content နှင့် ဟာသ videos များ ဖန်တီးရမည်။ Audience မြှင့်တင်ရန် နည်းလမ်းများကိုအသုံးပြုပြီး Followers & Engagement မြှင့်တင်ရမည်။ Marketing team နှင့်ပူးပေါင်း၍ Marketing activities များ လုပ်ဆောင်ရမည်။
Posted: 08 Sep 2025
KSi K-SysInfo Co.,Ltd
Thaketa | Yangon Yangon
Google, Facebook, Instagram, LinkedIn စသည်တို့တွင် Digital Marketing Campaign များ စီမံဆောင်ရွက်ရာတွင် ကူညီရန် Social Media Posts, Blog, Email Newsletter, Website များအတွက် အကြောင်းအရာ (Content) ဖန်တီးရာတွင် အထောက်အပံ့ပေးရန် Digital Campaign များ၏ ရလဒ်များကို Analytics Tools အသုံးပြုပြီး ကြိုတင်စမ်းသပ်၊ အစီရင်ခံစာရေးဆွဲရန် Social Media Account များကို စီမံကိန်းဆောင်ရွက်ရန် အခြေခံ စျေးကွက်လေ့လာမှု၊ ပြိုင်ဆိုင်သူများ ခွဲခြားလေ့လာရန် Designer, Sales Team နှင့် အခြားဌာနများနှင့် ပူးပေါင်း၍ Marketing Activities ကို တူညီအောင် ညှိနှိုင်းဆောင်ရွက်ရန် Digital Marketing နည်းပညာသစ်များ၊ လိုအပ်သည့် Tools များအပေါ် အဆက်မပြတ် သတင်းအကျွမ်းတဝင်ရှိရန်
Toe Tet Pyae Sone Co.,Ltd
Kamaryut | Yangon Yangon
02 Sep 2025
ကမာရွတ်၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Social Media Executive (Digital Marketing) (သို့မဟုတ် ဆိုရှယ် မီဒီယာစာမျက်နှာ ထိန်းသိမ်းသူ) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
Posted: 02 Sep 2025
Global Skills Hub - Training & Development
Pabedan | Yangon Yangon
01 Sep 2025
ပန်းပဲတန်း၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Admin staff (သို့မဟုတ် စာရေး) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
Posted: 01 Sep 2025
Phyo Group Enterprise Co.,Ltd
ပန်းပဲတန်း၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Digital Marketing Staff (သို့မဟုတ် စျေးကွက်ဆိုင်ရာ ၀န်ထမ်း) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။ Social media post များ+ camping များ Creat လုပ်ပေးရပါမယ် အရောင်းဌာန များနှင့် ချိတ်ဆက်လုပ်ဆောင်ရပါမည်။
Benefits: Salary 5 lakh + Bonus + ရက်မှန်ကြေး
Aerial Trading Co.,Ltd
သာကေတ၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Admin Staff (သို့မဟုတ် စာရေး) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
Benefits: Attractive salary package
Thida & Partners Limited
လူ့စွမ်းအားနှင့် အုပ်ချုပ်ရေးဆိုင်ရာ လုပ်ငန်းများအားလုံးကို စုစည်းစီမံရန် (အလုပ်ခေါ်ယူခြင်း၊ အသစ်ဝင်သော ဝန်ထမ်းများ အစတန်းသင်တန်းပေးခြင်း၊ ဝန်ထမ်းမှတ်တမ်းထိန်းသိမ်းခြင်း စသည်) အလုပ်သမားဥပဒေများ၊ ကုမ္ပဏီပေါင်းစည်းမှုစည်းမျဉ်းများနှင့် အုပ်ချုပ်ရေးအမိန့်များကို လိုက်နာအောင် စောင့်ကြပ်ရန် လူ့စွမ်းအား/အုပ်ချုပ်ရေး မူဝါဒများ တင်ပြရေး၊ အထွေထွေ အုပ်ချုပ်ရေးအကူအညီများ ပေးရန် ဝန်ထမ်းများကို စောင့်ကြပ်ကူညီ၍ အလုပ်ချိန်အတွင်း သန့်ရှင်းသပ်ရပ်ပြီး စနစ်တကျလုပ်ဆောင်နိုင်ရန် အထောက်အပံ့ပေးရန် Manager ၊ ဝန်ထမ်းများနှင့် ပြင်ပ ပါတနာများအကြား ဆက်သွယ်မှု၊ လုပ်ငန်းစဉ်များ အဆင်ပြေစေရန် ချိတ်ဆက်အဖွဲ့ဝင် အဖြစ် တာဝန်ထမ်းဆောင်ရန် Manager အဖွဲ့အား လိုအပ်သလို ကူညီပံ့ပိုးရန်
Shu San Industry Co.,Ltd
Mayangone | Yangon Yangon
27 Aug 2025
မရမ်းကုန်း၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Digital Marketing Staff (သို့မဟုတ် စျေးကွက်ဆိုင်ရာ ၀န်ထမ်း) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
Posted: 27 Aug 2025
Build Up Construction Co.,ltd
သင်္ဃန်းကျွန်း၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Admin staff (သို့မဟုတ် စာရေး) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။
VM Tour - Vietnam and Myanmar Tours
Bahan | Yangon Yangon
21 Aug 2025
ရုံးသုံးပစ္စည်းများ စနစ်တကျစီမံခန့်ခွဲခြင်း နှင့် လိုအပ်သည်များကို ပစ္စည်းပြတ်လပ်မှုမရှိစေဘဲ အချိန်မီ ဝယ်ယူရန်အတွက် စီစဉ်ဆောင်ရွက်ရန်။ ရုံးအသုံးစရိတ်နှင့် ငွေကြေးသုံးစွဲမှုများကို သတ်မှတ်ထားသော Budget အတွင်း စီမံခန့်ခွဲရန် နှင့် လစဉ် အသုံးစရိတ်မှတ်တမ်း Report များ ပြင်ဆင်ရန်။ အစည်းအဝေးများအတွက် အချိန်ဇယားရေးဆွဲခြင်းနှင့် လိုအပ်သည်များကို စီမံဆောင်ရွက်ပေးရန် ။ ရုံးအတွင်း ပြုပြင်ထိန်းသိမ်းမှုများကို တာဝန်ယူဆောင်ရွက်ရန်။
Posted: 21 Aug 2025
Nine Pentacles IT Co.,Ltd
တာမွေ၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် HR and Admin Staff (သို့မဟုတ် စီမံရေးရာ၊ အလုပ်သမား နှင့် စာရင်းအင်း ၀န်ထမ်း) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။ (ကိုရီးယားလို အနည်းငယ်ပြောနိုင်၊နားလည်နိုင်ရင်ရပါတယ်)
Funo Co.,Ltd
Shwepyithar | Yangon Yangon
09 Aug 2025
Job Responsibilities နေ့စဉ် Customer Data များအားတိကျမှန်ကန်စွာ Excel ဖြင့်စာရင်းသွင်းပေးရမည် နေ့စဉ်အရောင်း Reportများအားအထက်လူကြီးအားတိကျမှန်ကန်စွာတင်ပေးရမည် Sales and Marketing ၏ Orderများအားလုံးကို Business Development Manager ချပေးထားသော Way လမ်းကြောင်းအတိုင်းစီစဉ်ပေးရမည် Way လမ်းကြောင်းများအတွက် လိုအပ်သော Payment များပြင်ဆင်လုပ်ဆောင်ပေးရမည် Way လမ်းကြောင်းများ၏အသေးစိတ်အချက်အလက်များအား သက်ဆိုင်ရာအထက်လူကြီးသို့ နေ့စဉ် Reportတင်ရမည် အထက်လူကြီးမှ အခါအားလျော်စွာ လိုအပ်သော Data အချက်အလက်များ၊ Report များအားပြင်ဆင်ပေးရမည် နေ့စဉ် Customer Information အချက်အလက်များအား Save လုပ်ထားပေးရမည်
Benefits: - နှစ်စဉ်ဘောနပ်စ်၊ လိုက်လျောညီထွေဖြစ်စေသောလုပ်ငန်းခွင်နှင့်ဆုပေးခြင်းအစီအစဉ် -နေစရာ အဆောင် စီစဉ်ပေးမည်။ -စားစရိတ် 1လလျှင် (50,000)ကျပ် ထောက်ပံ့ပေးပါ
Posted: 09 Aug 2025
Flamingo Co.,Ltd
08 Aug 2025
ဗဟန်း၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် Admin Staff ရာထူး အတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - အတွေ့အကြုံမရှိ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။ - Admin အလုပ်အား စိတ်ဝင်စားသူ အသက် (၂၃) မှ (၃၅) နှစ် ကြား မိန်းကလေး - Service & Operation နှငိ့ ပတ်သက်သော နေ့စဉ်သုံး ပစ္စည်းများထုတ်ပေးခြင်း + ပစ္စည်းအဝင်အထွက်စာရင်းမှတ်ခြင်း + ပစ္စည်းများ သိမ်းဆည်းထိန်းသိမ်းခြင်း + လိုအပ်သော ပစ္စည်းများ ဝယ်ယူခြင်: - အပတ်စဉ် & လစဉ် stock Level စစ်ဆေးခြင်း ၊ လိုအပ်သည့်ပစ္စည်းများအားစီစစ်မှာယူခြင်: - Admin နှင့် ပတ်သက်သော စာရွက်စာတမ်းများ မှတ်တမ်းတင်ခြင်း + File တွဲခြင်းများပြုလုပ်ရမည် - Customer Data များအား Record လုပ်ခြင်း နှင့် Customer အား ဧည့်ခံရန် ကော်ဖီ အအေး လုပ်ပေးရမည် - လုပ်ငန်းအတွေ့အကြုံ မရှိဘဲ အမှန်တကယ် အလုပ်လုပ်ချင်သူများလည်း လျှောက်ထားနိုင်သည် အလုပ်ချိန် - 9 am to 6pm တပတ် - ၁ ရက်နား + public holiday Uniform ပေးသည်.
Benefits: အချိန်ပိုကြေး စွမ်းဆောင်ရည်အတွက် ဆုလာဘ်များ
Posted: 08 Aug 2025
Trust Oo
05 Aug 2025
မရမ်းကုန်း၊ ရန်ကုန်တိုင်းတွင်ရှိသော အချိန်ပြည့် HR and Admin Assistant Manager (သို့မဟုတ် စီမံရေးရာ၊ အလုပ်သမား နှင့် စာရင်းအင်း ၀န်ထမ်း) ရာထူး 1 နေရာစာအတွက် အထူးအခွင့်အရေး၊ လုပ်သက် - မန်နေဂျာ နှင့် လစဉ် လစာကောင်းကောင်းပေးမည်။ HR Plan, Policy နှင့် Rules and Regulation များကို လိုအပ်သလို ချမှတ်နိုင်ပြီး ရုံးတွင်း အထွေထွေ Admin ကိစ္စများအား နိုင်နင်းစွာ စီမံခန့်ခွဲနိုင်ရမည်။
Posted: 05 Aug 2025